Gå til innhold

alle er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om så mange som er utro, har vært utro, eller flørter og nærmer seg grensen for utroskap. Har selv gått fra mannen pga utroskap. Tenker at jeg aldri skal ha ny partner igjen pga sannsynligheten er stor for at han er utro.

Kommer jeg til å forandre mening etter noen år som singel?

Anonymkode: 28cb8...3bf

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Er det så viktig, at du heller vil gå uten - så gå uten, da. Man tar jo sjanser hver dag, men du velger jo selv hvilke risikoer du mener er viktige nok til å stoppe deg i å gjøre noe.

Skrevet

Ja min erfaring er også at veldig mange er utro. Allikevel lever jeg lykkelig på tyvende året med min mann. Skulle han komme til å være utro skal jeg tilgi ham, det er ikke verdens undergang...

Anonymkode: 2e065...92f

Skrevet

En ting er at mange er utro. Men mange forhold overlever det også. Det er ulike årsaker til utroskap, ikke alle gir opp håpet til hverandre pga det.

Anonymkode: 3622c...af6

Skrevet

Mange som ikke er utro også. Vis meg en statistikk da, hvor alle er utro

Anonymkode: 0b47e...ea1

Skrevet

Jeg er ikke.. 

Anonymkode: 7a079...984

Skrevet

Jeg er ikke... 

Anonymkode: 4c81b...591

Skrevet

Ikke jeg heller.. 

Anonymkode: 5caee...deb

Skrevet

Min private statistikk sier at 2 av 5 har vært utro mot meg. Og de to som var utro hadde uansett så mange andre dårlige sider at jeg priser meg lykkelig over at det ble slutt. Har funnet en stødig kar som heller aldri har vært utro, legger mye ære i å behandle damene med respekt og har rast fra seg. Så da satser jeg, med fare for hjerte-smerte.

Anonymkode: e30c4...951

Skrevet

Hi, hvis du velger å leve singer resten av livet bare fordi mannen din var utro mot deg, da lar du jo mannen din vinne. Ikke bare bedro han deg, du lar ham til og med styre resten av livet ditt og du velger å ikke ta sjansen på en ny mann som kunne vist deg hva virkelig kjærlighet og lykke er. Om du ønsker å leve i frykt resten av livet lar du også din eksmann fortsette å kontrollere og ødelegge livet ditt. Er det det du vil?

Anonymkode: db524...85d

Skrevet

Sammen med mannen på 19. året. Har aldri vært utro! 

Skrevet

14 år her, jeg har aldri vært utro...

Anonymkode: b99fb...d75

Skrevet

Jeg har vært utro, og har flere venninner som er utro. De aller fleste menn jeg har møtt har vært utro, så ja - jeg er enig om type 2-3 av 5.

Anonymkode: 3622c...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...