Gå til innhold

Jeg fikk beskjed om å kle på meg, jeg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De får nå gjøre som de vil, hele gjengen. 

Jeg hadde ikke presset nakenheten min på naboen. 

Jeg hadde ikke bedt naboen kle på seg. 

Jeg hadde i alle fall ikke forsterket ydmykelsen det måtte være om mannen min gikk å galante på andre, ved å fortelle det til ville fremmede. 

Det får være opp til hver enkelt. 

Hadde jeg kledd på meg? Det vet jeg ikke, kommer an på situasjonen. Hvor nære de faktisk var, og hvor stor bikinien min var. Sånne ting! Det hadde satt langt inne tror jeg å kle på meg, for som jeg sa jeg har ikke for vane å presse nakenhet på andre. 

Anonymkode: cec65...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ba du ei dame som lå i bikini ved bassenget om å kle på seg? Du er jammen meg ikke lite frekk

Anonymkode: 450a8...5c9

Ho tok av seg bikinitoppen.  Folk rundt blei brydd,  så ja det gjorde eg.  Ho låg på  solsenga vedsidan av oss,  vi kom dit først så æsj 

Anonymkode: 212d4...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Hvem vet at jeg er norsk? De som kjører forbi meg langs veien? Eller de gamle damene som sitter på benken når vi passerer? 

Og dårlig rykte fordi vi går kledd i bikini i syden i 30grader? 

 

Jeg er faktisk ikke veldig prippen, men syns virkelig ikke at bikini (og bar overkropp på menn) er riktig antrekk utenfor strand og bassengområde. Du dauer ikke av varme av å ta på en tynn topp eller kjole. 

Anonymkode: 63434...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Haha spesielt 😁😁😁😂 

Vi er i syden og jeg var på langtur igår. Måtte gå gjennom byen med kort topp og hotpants på vei hjem. Det var maaange som kikket da. Gikk langs veien idag i bikini. Mange som glor. Jeg bryr meg ikke. Det er varmt og jeg vil gjerne bli brun. 

Jeg sier bare en ting, slipp Willy fri 😁😁 

 

Utrolig respektløst å gå i bikini utenfor strand/bassengområde i katolske land eller syden som du sier. I noen byer har de faktisk gjort dette ulovellig fordi de er lei av halvnakne skandinaver i gatene. 

Anonymkode: 35fe7...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Dette tror jeg ikke på i det hele tatt! At noen kunne sagt at du måtte kle på deg er troverdig, men at vedkommende sier at det er fordi mannen blir yr? Dont think so. 😉

Anonymkode: e0dc2...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig respektløst å gå i bikini utenfor strand/bassengområde i katolske land eller syden som du sier. I noen byer har de faktisk gjort dette ulovellig fordi de er lei av halvnakne skandinaver i gatene. 

Anonymkode: 35fe7...da8

Ulovellig faktisk :D

Anonymkode: 93b76...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Haha spesielt 😁😁😁😂 

Vi er i syden og jeg var på langtur igår. Måtte gå gjennom byen med kort topp og hotpants på vei hjem. Det var maaange som kikket da. Gikk langs veien idag i bikini. Mange som glor. Jeg bryr meg ikke. Det er varmt og jeg vil gjerne bli brun. 

Jeg sier bare en ting, slipp Willy fri 😁😁 

 

Syden er så mangt. Om det der er greit kommer helt an på hvilket land du er i. I visse land er det så respektløst at du nesten kunne pisset på flagget i sammen slengen.

Anonymkode: 422cd...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er faktisk ikke veldig prippen, men syns virkelig ikke at bikini (og bar overkropp på menn) er riktig antrekk utenfor strand og bassengområde. Du dauer ikke av varme av å ta på en tynn topp eller kjole. 

Anonymkode: 63434...022

Dette er jeg enig i. Jeg hadde aldri gått gjennom Oslos gater i bikini selv om det var 30 grader OG jeg hadde sett rart på de som gjorde det. Vis litt respekt, ta på en lett kjole.

Anonymkode: c51c0...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ho tok av seg bikinitoppen.  Folk rundt blei brydd,  så ja det gjorde eg.  Ho låg på  solsenga vedsidan av oss,  vi kom dit først så æsj 

Anonymkode: 212d4...4e3

Hva er det som er ekkelt med bryst da? Må mannen din tape over brystvortene sine så han ikke sjenerer noen? Er det brystvortene som er problemet? Låner du vekk en overdel til en mann med manboobs hvis han finner på å legge seg på en solseng nær deg? Eller ber du han bare kle på seg t-skjorten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catriina27 skrev:

Hva er det som er ekkelt med bryst da? Må mannen din tape over brystvortene sine så han ikke sjenerer noen? Er det brystvortene som er problemet? Låner du vekk en overdel til en mann med manboobs hvis han finner på å legge seg på en solseng nær deg? Eller ber du han bare kle på seg t-skjorten?

Du er ikke seriøst så dum som du fremstår her?

Anonymkode: aa7f5...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som ba hun kle på seg ved barnebassenget, var hun lekker med pene pupper og du ville ikke at mannen skulle glo? Hehe 

Anonymkode: 8715d...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem tvang deg til det?

Anonymkode: 450a8...5c9

Ingen 😊  Jeg hadde bare det på. Vi skulle jo på fjelltur. Visste ikke at vi skulle gå gjennom byen på vei hjem 😉😜 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke seriøst så dum som du fremstår her?

Anonymkode: aa7f5...4ef

Hva er forskjellen på manboobs å kvinnebryster da? Bortsett fra at kvinnebryst har melkekjertler da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng. Å i det hele tatt bry seg om at noen soler seg toppløs, synes det er æsj og tenker "stakkars barna"😂 Er du en av de som mener man ikke skal få amme offentlig heller da? Hvis bare det å ligge i en solseng og gjøre ingenting er forferdelig.

Det er kanskje ikke så vanlig å gå gjennom byen i bare bikini og shorts, men jeg hadde aldri tenkt det var ekkelt eller uforskammet. Jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg, for jeg synes ikke det er ekkelt å se en kvinne sin mage/rygg udekket. Det er jo bare latterlig. En forbipasserende person liksom, som er ute av synet igjen på et blunk.

Så synd at man skal føle sånn skam og ubehag over litt hud. Da jeg var liten var det kjempe vanlig at damene solte seg toppløse på stranda, i Norge. Tror ikke det var så synd på meg akkurat, akkurat det er en litt komisk tanke:p

 

Anonymkode: f5d1d...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt av damen.. Men, hvorfor kan ikke voksne folk ha litt mer klær på? Sommerkjole? Shorts og topp? 

Anonymkode: a1320...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ulovellig faktisk :D

Anonymkode: 93b76...8a4

I Kroatia får en bøter.

Anonymkode: 08138...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ho tok av seg bikinitoppen.  Folk rundt blei brydd,  så ja det gjorde eg.  Ho låg på  solsenga vedsidan av oss,  vi kom dit først så æsj 

Anonymkode: 212d4...4e3

Å, da misforsto jeg. Jeg trodde hun tok av seg bikinitoppen etter at du hadde bedt henne om å kle på seg

Anonymkode: 450a8...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spesielt av damen.. Men, hvorfor kan ikke voksne folk ha litt mer klær på? Sommerkjole? Shorts og topp? 

Anonymkode: a1320...0bb

For å få kjole- eller shortsskille? Det var snakk om campingplass,  ikke midt i Oslo!

Anonymkode: 93b76...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar mannen, jeg hadde unnet min mann å se på en pen dame i bikini og bli yr, jeg😜 Enkel måte å forebygge utroskap på😂 Et godt ekteskap krever såpass generøsitet. 

Anonymkode: cba8b...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2017 den 23.33, moota m storebror&lillebror skrev:

Hvem vet at jeg er norsk? De som kjører forbi meg langs veien? Eller de gamle damene som sitter på benken når vi passerer? 

Og dårlig rykte fordi vi går kledd i bikini i syden i 30grader? 

 

Det er litt spesielt å vandre gatelangs i bikini, ja 

Anonymkode: 96816...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt spesielt å vandre gatelangs i bikini, ja 

Anonymkode: 96816...d53

Enig! Å gå i bikini er jo som å gå rundt i undertøyet. Det er ikke varmere med en lys tynn kjole. 

Anonymkode: a1320...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På campingplass er det helt ok med bikini. Å gå gatelangs i en by i bikini er ikke så stilig, selv om man befinner seg i "Syden" og det er varmt.

Anonymkode: 5c964...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...