Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Hei! Er gravid for 4. gang nå. Jeg røyter vanligvis mye, men når jeg har vært gravid tidligere, så har jeg så og si ikke røytet. Denne gangen røyter jeg minst like mye som jeg pleier å gjøre når jeg ikke er gravid. Hvilke erfaringer har dere? Er i uke 7 om det har noen betydning. Anonymkode: 5f2bf...d64
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Jeg hadde en lang periode hvor jeg mistet mye hår når jeg gikk gravid med nr 2. Husker ikke helt når det begynte, men var nok i siste del av første trimester. Har ikke mistet hår i de to andre svangerskapene mine. Nr 2 var forøvrig jente, vet ikke om det kan ha noe å si Anonymkode: 5cbc7...984
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! Er gravid for 4. gang nå. Jeg røyter vanligvis mye, men når jeg har vært gravid tidligere, så har jeg så og si ikke røytet. Denne gangen røyter jeg minst like mye som jeg pleier å gjøre når jeg ikke er gravid. Hvilke erfaringer har dere? Er i uke 7 om det har noen betydning. Anonymkode: 5f2bf...d64 Sikker på at du trenger enda en unge du ikke vil ta hennsyn til? Hva sier farne til ungene? Eller røyker han også? Jeg kjenener til to der ungene fikk barneastma og en som fikk morkakeløsning og nesteen mistet ungen ved uke 35. Anonymkode: f3eb5...226
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Hihi! Noen har tatt feil av t og k. 😂 Anonymkode: 9490b...4f5
Fugit Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Gravid første gang her. Tenkte ikke over at jeg røyta så mye helt til sambo påpekte det. Hver morgen ser det ut som det har vært en hårmassaker i senga. Så enten røyer jeg mer, eller så røyter jeg ikke jevnt igjennom døgnet lenger, men alt om natta
litekreativtbrukernavn Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at du trenger enda en unge du ikke vil ta hennsyn til? Hva sier farne til ungene? Eller røyker han også? Jeg kjenener til to der ungene fikk barneastma og en som fikk morkakeløsning og nesteen mistet ungen ved uke 35. Anonymkode: f3eb5...226 😂😂😂🙈 På med brillan, og les hovedinnlegget en gang til 🤓
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #7 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sikker på at du trenger enda en unge du ikke vil ta hennsyn til? Hva sier farne til ungene? Eller røyker han også? Jeg kjenener til to der ungene fikk barneastma og en som fikk morkakeløsning og nesteen mistet ungen ved uke 35. Anonymkode: f3eb5...226 Faren til ungene verken røyter eller røyker. Har friske raske unger som ikke har tatt skade av manglende røyting i tidligere svangerskap. Om dette barnet tar skade av røytingen vites enda ikke. Anonymkode: 5f2bf...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå