Gå til innhold

barnevognbutikk i oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal på jobbreise til Oslo i september, og den forbindelse tenkte jeg å se på barnevogn og annet babyutstyr, da jeg bor på en liten plass med lite eller ingen mulighet til å se på/teste forskjellige vogner.

Hvilke butikker med baby/barneutstyr finnes i Oslo, og hvor ligger de?

Jeg har foreløpig ingen anelse hvor i Oslo dette kurset er, men regner med at vi får mulighet til å dra til sentrum i løpet av dagene.

Kom gjerne med anbefalinger om bra butikker med god kundeservice, og gjerne rimelige alternativer.

Kan gjerne ta imot anbefalinger på butikker også utenom sentrum i tilfelle kurset/hotellet er utenfor sentrum.

Anonymkode: fb97e...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best barnevognhuset, Rudo.

Ta t-banen til Grønnland, gå opp på torget og du ser den på andre siden av veien :)

Anonymkode: edec7...57d

Skrevet

Takk :) Noen flere?

Anonymkode: fb97e...052

Skrevet (endret)

I Ullevålsveien har du Babyshop og en annen Rudo-filial rett ved hverandre. Ta 37-bussen til Nordahl Bruns gate, og du ser begge. De selger litt ulike merker, kan være interessant å kikke i begge.

Endret av uhhuhher
Skrevet

Det er en barnevognbutikk til på Grønland, i Smalgangen, altså den lille gågata som er mellom Vaterland og Grønland Torg. 

Jeg har fått god hjelp der, husker ikke hva butikken heter, den er ikke del av noen kjede, tror jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...