Gå til innhold

Dere som har giftet dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem valgte du som forlover og hvordan tenkte du da du valgte?

Hva gav du mannen i morgengave?

Har noen av dere giftet dere i utlandet og hatt fest hjemme senere?

Anonymkode: f4c4c...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helst ha min beste venninne som forlover, men hun hadde ikke mulighet til det. Valgte da min bror.

Vi ga ikke morgengaver

Giftet oss her hjemme.

Anonymkode: 0be85...ead

Skrevet

Jeg valgte min beste venninne som jeg hadde kjent siden vi var 5-6 år. Det falt seg helt naturlig for meg.

Ingen av oss ga hverandre morgengave.

Vi giftet oss i Spania med kun forlovere og deres mann/kone tilstede. Hadde fest da vi kom hjem. 

Anonymkode: 39bd4...f3b

Skrevet

Min søster var forlover

mannen fikk ikke morgengave, men jeg fikk

vi giftet oss på brudens hjemsted

Anonymkode: 47766...577

Skrevet

Min venninne som har stått meg nærest siden jeg var 8 var forlover (jeg var forlover da hun giftet seg også) 

Ga mannen en slipsnål i morgengave, fikk selv et par diamantøredobber. 

Giftet meg ikke i utlandet, men nære venner gjorde det, de ville opprinnelig ha fest en liten stund etter de kom hjem, men droppet det da de allerede følte seg ferdig gift. Et annet vennepar giftet seg på tinghuset uten fest etterpå. Inviterte til avskjedsfest et halvt år etterpå, og plutselig sto damen i brudekjole på festen. 

Anonymkode: e4844...60d

Skrevet

Min søster var forlover.

Jeg fikk morgengave, han fikk ikke (vi hadde egentlig blitt enige om å ikke kjøpe).

Giftet oss i utlandet og holdt ikke fest hjemme.

Anonymkode: fca62...66c

Skrevet

Min svigerinne skal være forlover(gifter oss i høst).

Jeg vet ikke hva jeg får, eller om jeg får, i morgengave. Han skal få en kniv (han samler på dem) med en personlig tekst på. 

Vi snakket om å gifte oss i utlandet og ha en markering når vi kom hjem, men valgte å heller gjøre det hjemme med familien. 

Anonymkode: 8942d...39c

Skrevet

Min søster var forlover.  Mannen min fikk mansjettknapper på morgenen på bryllupsdagen .De var gravert inn med bryllupsdatoen. Jeg la gaven på sengen før jeg dro til frisøren. Han fikk en klokke av meg i morgengave. Jeg gikk en ring. Vi brukte forlovelsesringene som gifteringer. 

Anonymkode: 5704a...0a9

Skrevet

Søster var forlover. Han fikk ikke morgengave, jeg fikk en Rolex😁

Giftet oss i en tilfeldig kirke i nærheten (onkel som er prest) med kun nærmeste familie. Hadde selskapet hjemme, bestilte mat og kaker. Har stort hus og hage og det ble en enkel og uformell feiring i hagen.

Anonymkode: 726e6...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...