Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Jeg pleier å slite med bihulebetennelse, den kommer og går. Snart skal vi på ferie til Hellas og jeg kjenner jeg gruer meg til fly. Husker jeg leste et sted at det er skikkelig ekkelt å fly når man har bihulebetennelse. Er det sant? Bør jeg grue meg? Det er ikke sikkert at jeg kommer til å ha det da men... gruer meg for det. Og hjelper det å bade i saltvannet? Anonymkode: 6df17...1b0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Få Rhinexin tabl av legen, så kan du ta det i kombinasjon med nesespray noen timer før du skal fly. Hvis ikke kan det bli forferdelig smertefullt. Lykke til Anonymkode: f7bf8...2c3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Det kan være forferdelig vondt. Jeg husker jeg hadde det og tårene bare piplet ut pga smerten. Jeg fikk noe veldig sterkt å lukte på av flyvertinnen. De hjalp litt. Noe mentol-aktig. Vet ikke hva det var. Ta med noe som kan løse opp i nesen og smertestillende. Det er vanligvis bare vondt under avgang og landing. I selve flyvining kjenner du normalt ikke noe. Anonymkode: 05756...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå