Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg er har dagmamma/barnevakt for en familie tre dager i forrige uke.På tirsdag har de innvitert sønnen min i bursdag til jenten deres som har bursdag å føler selvsagt da at vi må komme med gave.Problemet er bare at jeg denne måneden står helt uten noe inntekt å venter på svar på sosialhjelp fra NAV frem til jeg får inntekt i midten av august.Så tok egentlig denne dagmammajobben fordi vi trenger virkelig pengene,men stortrives også i jobben Men er okey å gi en julefilm i julegave nå selv om det er lenge til jul enda? Vi har en helt ny karsten og petra julefilm som fortsatt er innpakket i plast som jeg vurderte å gi i gave.Å passer den filmen til en jente som blir 4 år? Anonymkode: 19d6a...e4a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Tja. Hehe. Jeg synes helt ærlig det er litt rart. Virker jo da som du bare har tatt noe du har liggende, for det er jo ingen som kjøper julefilm midt på sommern...Vi har liksom en uskreven regel her hjemme at vi ikke ser på julefilmer på sommeren, så for oss hadde det blitt en litt meningsløs gave på denne årstiden. Men er det ikke mulig å skrape sammen en 50-60 kr?? Dere har jo barn selv, er du HELT blakk? Det trenger jo ikke være noe mer enn litt hårpynt fra HM liksom, det koster jo ikke stort. Anonymkode: 6c0a3...3ec
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jeg må innrømme at jeg hadde syntes det var rart å få julefilm nå. Anonymkode: 23466...660
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Aldersmessig passer den bra! Mine barn har sett sine favorittjulefilm året rundt, så jeg tror ikke jeg hadde tenkt så mye over det. Anonymkode: 10226...51d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Vi ser også julefilm hele året for sønnen min elsker julefilmer,var derfor jeg plutselig kom på at vi hadde en helt ny film liggende som jeg kjøpte for 25 kr for noen månender siden Anonymkode: 19d6a...e4a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi ser også julefilm hele året for sønnen min elsker julefilmer,var derfor jeg plutselig kom på at vi hadde en helt ny film liggende som jeg kjøpte for 25 kr for noen månender siden Anonymkode: 19d6a...e4a Selv om jeg synes det hadde vært rart med julefilm nå, så synes jeg det er en fin gave som du absolutt kan gi Anonymkode: 23466...660
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 Tror jeg tar en tur på Nille eller Europris å ser om jeg finner noe smått der. Anonymkode: 19d6a...e4a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 Hadde kanskje synes det var litt rart med julefilm på sommeren Anonymkode: f9858...cd0
Himmel og hav Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Har du restegarn og strikkepinner? Strikk et sett med f.eks lue og sokker til favorittdukken/bamsen hennes. Det er en flott gave. Julefilm er kanskje litt rart i juli.
*Miss Marple* Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 Ungene reagerer nok ikke på det og foreldrene bør skjønne at det ligger litt mer bak gavevalget enn at dere syns det passer supert med julefilm i juli. Så jeg syns du godt kan gi den, Karsten og Petra er jo midt i blinken aldersmessig. Ellers får du såpebobler til 10 kr på europris og litt hårpynt koster heller ikke mange kronene.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 Har du Boklageret i nærheten er det ofte lett å finne bra gaver for noen tiere der. Anonymkode: b2910...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå