1881 Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Og kommer pengene da inn på konto samme dag? Er litt krise her i hjemmet nå da jeg hadde regnet med å få de på 1 utbetaling som kom. Viss de ikke kommer nå aner jeg ikke min arme råd faktisk da jeg er avhengig av de pengene og derfor med vilje ha betalt inn ekstra skatt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 2. August ja og løpende til medio oktober. Skal være på konto innen to uker fra oppgjørsdato. Denne finner du på ditt oppgjør i Altinn. Dumt å belage seg på penger før de er på konto. 😏 Anonymkode: 53e63...607
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Om du trenger disse pengene i juni må du jo spare de på en konto i ditt navn, man vet aldri når pengene kommer fra skatteetaten... Men regner med du har lært den leksa nå og gjør det annerledes til neste år. I fjor fikk jeg pengene i midten av september Anonymkode: 633ca...dbf
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Har noen fått vite hva de får igjen/evt ikke får igjen? 😆 Anonymkode: 2c7a8...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå