oslofrk Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg har fått små vabler på brystet og armene. Har smurt med god fuktighetskrem og skal holde meg unna sol i morgen. Noe annet å gjøre?
litekreativtbrukernavn Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 (endret) Prøv en antihistamin (feks zyrtec). Og sunblock/høy faktor på det området ut sommeren , selv etter at det har gått bort -så slipper du kanskje å få det igjen og igjen Endret 23. juli 2017 av litekreativtbrukernavn
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Å smøre på yoghurt naturell virker veldig godt på soleksem. Anonymkode: 24ae3...d61
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 52 minutter siden, oslofrk skrev: Jeg har fått små vabler på brystet og armene. Har smurt med god fuktighetskrem og skal holde meg unna sol i morgen. Noe annet å gjøre? Husk å alltid smøre deg med høy faktor der når du er i solen fremover. Jeg fikk soleksem på brystet for mange år siden, men jeg er fremdeles veldig ømfintelig der, og må smøre meg med høy solfaktor, hvis ikke blir jeg kjemperød og klør Anonymkode: 12576...34d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Jeg får lett soleksem, men etter at jeg begynte å bruke Sun Sensitivity 50 fra Eucerin tåler jeg litt mer. Hvis jeg får det eller ser tegn til det smører jeg det aktuelle området med SOS repair fra Vichy ( after sun med ekstra beroligende effekt). Hvitvask kan jo også brukes hvis det klør mye. Anonymkode: d0fdf...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå