Gå til innhold

Er denne positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller negativ?

20170723_214046.jpg

Anonymkode: 82742...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si at den er positiv. Gratulerer? 

Anonymkode: a392c...4ff

Skrevet

Ser antydning til en skygge der. Vent et pr dager eller ta en digital :)

Skrevet

Njæ. Synes ikke jeg ser noe. Kaaanskje en skygge hvis jeg legger godvilje til. Ta en ny om et par dager.

Anonymkode: 08bd3...d0b

Skrevet

En antydning til skygge?? Mulig jeg ikke forstår hva jeg skal se etter.... men det er da tydelig to streker der... Hvor er skyggen liksom?

Anonymkode: d494b...660

Skrevet

Det skal være et kryss i den store ruta for at den er positiv. Det står vel tegning bak på pakken?

Anonymkode: 97d48...038

Skrevet

Finnes det ikke en egen gruppe hvor folk kan legge ut negative tester så kan de som er meget interessert se etter liksom skygger. Hver dag er det jo noen som skal legge ut slike tester som er negative for å høre om noen andre ser noe annet... skjønner ikke greia er de fremdeles usikker så tar man en ny test noen dager seinere eller drar til legen......... 

Anonymkode: 64fd3...697

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finnes det ikke en egen gruppe hvor folk kan legge ut negative tester så kan de som er meget interessert se etter liksom skygger. Hver dag er det jo noen som skal legge ut slike tester som er negative for å høre om noen andre ser noe annet... skjønner ikke greia er de fremdeles usikker så tar man en ny test noen dager seinere eller drar til legen......... 

Anonymkode: 64fd3...697

Så og si alle som har lagt ut bilde her inne er positiv da 😅

Anonymkode: 3b063...626

Skrevet

jeg ser krysset😃

Anonymkode: 868b5...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...