Gå til innhold

28 sekunder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 sekunder er den lengste tiden 4 åringen har vært stille i dag. Og ja, jeg har fulgt med, og talt sekunder 😂

Det er ikke nødvendigvis meg eller pappaen hun snakker til, men det kan være sang, dukketeater med kosedyrene, skravling med måkene når vi var ute med kanoen osv 😂 

Andre som har skravlebøtter, og som føler behov for stillhet når den unge håpefulle har sovnet? 

Anonymkode: 24c4f...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

28 sekunder er den lengste tiden 4 åringen har vært stille i dag. Og ja, jeg har fulgt med, og talt sekunder 😂

Det er ikke nødvendigvis meg eller pappaen hun snakker til, men det kan være sang, dukketeater med kosedyrene, skravling med måkene når vi var ute med kanoen osv 😂 

Andre som har skravlebøtter, og som føler behov for stillhet når den unge håpefulle har sovnet? 

Haha, skravling med måker. Ser det for meg :D

Anonymkode: 45be5...db0

Skrevet

Ja, det er ganske hysterisk. Hun hadde også en samtale med en blå øyenstikker. Hun lurte på om den hadde spist mye blåbær for å bli så blå... Og om vi trodde at de bæsjet blått, siden den så sånn ut 🤣

Gjest Antarctica
Skrevet

I den alderen stiller barna gjennomsnittlig 400 spørsmål pr. dag!

Skrevet
Akkurat nå, Pashla skrev:

I den alderen stiller barna gjennomsnittlig 400 spørsmål pr. dag!

Hun må være oppe i mer😊 Jeg mener seriøst at det er viktig å ta seg tid til å svare på alle spørsmål, og gi fornuftige svar. Men jeg merker at det glipper litt om dagen. Men jeg digger nysgjerrigheten og fantasien hennes, så mesteparten av tiden  gjør vi så godt vi kan 😆

Gjest Antarctica
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun må være oppe i mer😊 Jeg mener seriøst at det er viktig å ta seg tid til å svare på alle spørsmål, og gi fornuftige svar. Men jeg merker at det glipper litt om dagen. Men jeg digger nysgjerrigheten og fantasien hennes, så mesteparten av tiden  gjør vi så godt vi kan 😆

Mine har også stilt avsindig mange spørsmål. Og det verste er at det stilles mange spørsmål også oppover i skolealder, så du slipper ikke unna selv når de blir større 😂

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er ganske hysterisk. Hun hadde også en samtale med en blå øyenstikker. Hun lurte på om den hadde spist mye blåbær for å bli så blå... Og om vi trodde at de bæsjet blått, siden den så sånn ut 🤣

Himmel, så søt :D

Anonymkode: 45be5...db0

Skrevet
6 minutter siden, Pashla skrev:

Mine har også stilt avsindig mange spørsmål. Og det verste er at det stilles mange spørsmål også oppover i skolealder, så du slipper ikke unna selv når de blir større 😂

Men jeg tenker langsiktig. Vi har alltid fast familiemesterskap i quiz i påsken. Hun kommer til å bli gull å ha med på laget om noen år hvis hun fortsetter sånn 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...