Gå til innhold

Smerter i rompa. Hva ER dette?: 0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som kramper. Kommer plutselig. Hva faen feiler det meg? Svimer nesten av.. er kjempevondt.. varer i ti min— 15 min. Andre?: 0

Anonymkode: 1de93...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du akkurat født?

I så fall fikk jeg tilsvarende etter fødsel, og det var etterrier. 

Anonymkode: 2aa24...698

Skrevet

Nei. : ) har hatt det før men er ikke sånn. Kan kjennes nesten likt ut bare at det er i rompa; D

Anonymkode: 1de93...708

Skrevet

Jeg får ofte sånn når jeg har mensen.

Skrevet

Hemoroider kan det være ☺

Anonymkode: c692d...e58

Skrevet

Anal fissur?

Anonymkode: 42397...045

Skrevet

Prolaps? 

Anonymkode: 05212...cae

Skrevet

Endometriose?

Anonymkode: f73e7...093

Skrevet

Dette har eg hatt fleire gonger og. Kjennes ut som kramper i rompe/underliv og er skikkelig vondt. Det som bruker å hjelpe meg er å sitte på en skikkelig varm varmepose, då slepp krampene taket etter ei lita stund. Her kan det gå måneder og av og til år mellom kvar gong så har aldri fått sjekka ka det kan vere.

Skrevet

Har også opplevd dette. Ofte før, men etter graviditet og ks så kan jeg vel telle antall ganger dette har skjedd på en hand. (Barnet er nå 6) Lurer på om det kommer iforb. med eggløsning, og det kommer alltid på natta. Hjelper å komme seg opp og gå litt.

Anonymkode: f6e69...5a3

Skrevet

Det er helt sikkert endometriose... Det kan være mest vondt under menstruasjon, men kan også gi smerter ellers

Skrevet

Google proctalgia fugax. 

Anonymkode: 45d51...3d1

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Google proctalgia fugax. 

Anonymkode: 45d51...3d1

Høres absolutt ut som at dette er det du opplever. Jeg får det også av og til, utrolig ubehagelig, men ufarlig. Jeg leste et tips engang om å sitte på en tennisball (med klær) for å "strekke ut" krampene, men vet ikke om det fungerer. Jeg synes det fungerer best å sitte på do og puste rolig for å slappe mest mulig av. Fant denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=870754

Anonymkode: 67d84...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...