Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 På vaskemaskinen???? Anonymkode: 3845b...ec8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Regntøy synes jeg er greit å ta på det programmet. Har også vasket gardiner , stort sett bare støv på de likevel Anonymkode: c5ca1...bd6
Lolitalolita Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jeg vasker klær som ikke er skitne, kun brukt og som trenger en skyll. Fyller aldri på med masse klær, kun 3-6 plagg, avhengig av hva slags plagg det er. Badetøy blir også skylt gjennom i et slikt program, gjerne hver kveld hvis vi er hjemme.
Optatium Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Yttertøy som regntøy og det som er litt gjørmete, badetøy, ting alm egentlig ikke er møkkete, men som må skylles.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 fleecepledd teppene til pus Anonymkode: f5d96...8cc
Swosj Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 badetøy, regntøy som egentlig bare trenger og skylles, gardiner, mannens skjorter hvis de ikke er skitne, etter en begravelse f.eks hvor de ikke er brukt i mange timer.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 Badetøy og regntøy Anonymkode: b5206...f90
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 Sommertøyet etter det har lagt et år på loftet. Anonymkode: 6efb3...a46
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 Vi har bare 30min, ikke 15. Men det jeg vasker der er klær som ikke egentlig er skitne, men likevel ikke rene -nok- til fornålet. Skal jeg daffe hjemme etc kan jeg gjerne bruke klær jeg brukte dagen før osv, men skal jeg i selskap vil jeg ha på meg -helt- rene klær og tar derfor en kjapp vask av de selv om de ikke var skitne i utgangspunktet. Anonymkode: 7b236...8b7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 Klær som ikke er veldig skitne, har ikke så kort program hjemme, her har jeg 35 min. Vasker på det programmet når klærne ikke er veldig skitne, og når det ikke er så mye som skal vaskes. Har superkort 15 på jobb, pleier å sette på 40 grader, da blir det 20 min, der skifter brukeren klær hver dag (autister) fordi de pleier det. Noen av dem må klærne vaskes hver dag også fordi de legger klærne fra skittentøyskurven til skapet dersom de ikke vaskes. Da er det greit å vaske gårsdagens klær på kortprogram. Anonymkode: ce979...fb7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Dongeribukser som bare trenger og strammes opp Anonymkode: 26bb6...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå