Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Jeg har alltid vært imot å segte merkelapper på mennesker og tenkt at alle tar valg som passer for dem, men etter å ha fått nye naboer for et par år siden må jeg innrømme at jeg også har mine fordommer mot mennesker som ikke ser ut til å tenke lenger enn til neste helg. Det er en alenemor som har to store hjemmeboende barn på 17 og 26 år. Huset ser helt jævlig ut, de begynte å male men har bare fullført et lite påbygg, resten er malingslitt og skittent. Hagen er overgrodd og ustelt og en gang mannen måtte lete gjennom buskaset etter en ball barna våre mistet over gjerdet fant han rester av et dødt dyr. Nå har de ferie og alt vi ser til dem er når de går mellom huset og bilen i stadig nye antrekk. Bilen er gammel og knirkete og de kjører på piggdekk. I juli. Mor passer også inn i overskriften med bleket, pistrete hår, tatoveringer og fancy antrekk som viser godt med pupper og lår. Sommerkveldene blir tilbragt med å feste sammen med barna, inkludert 17 åringen. De to eldste har jobb og yngste går på skolen, så de burde ha både penger og ressurser til å ta tak og ikke leve i en slum, men dagens antrekk er visst viktigere enn døde dyr i hekken. De trekker ikke akkurat opp boligprisene i nabolaget. Er det flere som har lignende naboer som man helst unngår å kikke over gjerdet til? Anonymkode: 96963...667
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Er de lykkelige tror du? Eller ønskjer de bli som deg tror du? Anonymkode: 005c3...201
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Liker ikke å innrømme det, men jeg tenker som deg... Var på campingferie i sommer, og de som var ved siden av oss høres nesten ut som naboene dine 😳 Anonymkode: b2c7b...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå