Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Mye av mobbingen skjer både på fritid og skole, samme "hendelsen" strekker seg i tid. Det begynner på skolen, blir dradd inn i fritiden, og gjerne fortsetter på skolen, og noe skjer på nettet. Dette ligger i sakens natur kanskje? Hvordan forholder skolen seg til det? Tenker skolen har ansvar i skoletida, men det er også bare skolen som har ungene samlet? Skal skolen møte barn og foreldre med "vi har bare ansvar for skoletid og skolevei?" Hva når skolevei er en 20 minutters gåtur, som barna fint kan bruke en time på? Når blir det da ikke lenger skolevei, men fritid? Anonymkode: af86d...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå