Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Familieferie fra i morgen tidlig (ca kl 10.00). Det skal kjøres bil til sammen ca 5t. NÅ kom mannen å la seg dritings. Anonymkode: b7756...f4d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Slapp av. Det går nok helt fint . Kan ikke du kjøre om nødvendig? God ferie ! Anonymkode: 8202f...0a2
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slapp av. Det går nok helt fint . Kan ikke du kjøre om nødvendig? God ferie ! Anonymkode: 8202f...0a2 Virkelig? Jo visst kan jeg kjøre, men spørs om taperen får sitte på! hi Anonymkode: b7756...f4d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Virkelig? Jo visst kan jeg kjøre, men spørs om taperen får sitte på! hi Anonymkode: b7756...f4d Kjør når du er klar, enten han har stått opp eller ikke. Anonymkode: 8ab94...a58
Evablaum Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Virkelig? Jo visst kan jeg kjøre, men spørs om taperen får sitte på! hi Anonymkode: b7756...f4d Dere høres ut som et par som har stor respekt for hverandre. Kos dere på tur
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Høres ut som en koselig start på ferien for de barna... (dette er vel bare toppen av isfjellet, og ser for meg at stemningen i bilen nok blir super harmonisk i de fem time e) Stakkar 😔 Anonymkode: 2ca74...98d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Slapp av. Det går nok helt fint . Kan ikke du kjøre om nødvendig? God ferie ! Anonymkode: 8202f...0a2 Ja, stakkars mannen må jo få lov til å kose seg litt i ferien. Dette må HI bare finne seg i og ordne opp i, og gi ham en avsugning når han er klar for det. Ellers er det hennes feil den dagen han går fra den sure kona som ikke tar hensyn til ham og hans behov. Anonymkode: 8faf4...d16
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, stakkars mannen må jo få lov til å kose seg litt i ferien. Dette må HI bare finne seg i og ordne opp i, og gi ham en avsugning når han er klar for det. Ellers er det hennes feil den dagen han går fra den sure kona som ikke tar hensyn til ham og hans behov. Anonymkode: 8faf4...d16 Hei Anna Anka👏 Kommer litt an på hva og hvor turen går, hva jeg hadde gjort. Kanskje utsatt en dag. Kommer også an på omstendighetene rundt, hvordan jeg hadde reagert. Er det vanlig atvhan gjør sånt? Da hadde jeg blitt sint. En engangsforeteelse, det han plutselig hadde møtt gamle kanarater og ramla litt utpå, så hadde jeg kanskje blitt irritert. Men, det er jo ferie. Dårlig planlagt av mannen, men som sagt reaksjon avhengig av omstendighetene. Hadde min mann gjort det hadde jeg nok blitt skuffet, men sannsynligvis bare utsatt kjøreturen. Anonymkode: ef1ce...354
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Ferien er planlagt og overnatting forhåndsbetalt. Han var ikke full da jeg la meg, så dette har han fikset i eget selskap. Barna mine er det ikke synn på! De skal på ferie selv om faren er syk. Ja, jeg mister respekten for slike menn, så denne må han jobbe seg ut av på egenhånd. Og nei, det er ikke første gang heller dessverre, men som regel går det ikke utover oss, noe det gjør nå hi Anonymkode: b7756...f4d
*Miss Marple* Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, stakkars mannen må jo få lov til å kose seg litt i ferien. Dette må HI bare finne seg i og ordne opp i, og gi ham en avsugning når han er klar for det. Ellers er det hennes feil den dagen han går fra den sure kona som ikke tar hensyn til ham og hans behov. Anonymkode: 8faf4...d16 Ja. Mannen bør selvsagt også få kose seg i ferien. Alt det andre du fantaserer om er det da ingen som har antydet? Hadde min mann gjort dette hadde jeg nok både blitt overrasket og irritert, men hadde ellers ikke lagd noen sak ut av det. Jeg hadde kjørt, så kunne han fått sitter ved siden og følt seg elendig. Men det er min reaksjon (som hi etterspør) med min mann som aldri har gjort noe sånn. Hi gir (selvsagt) flere opplysninger etterhvert og hvis dette var vanlig oppførsel når familien skal på tur hadde selvsagt reaksjonen blitt annerledes. Uansett håper jeg at de voksne klarer å legge lokk på frustrasjonen og gir ungene en god start på ferien.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 Hvordan jeg hadde reagert kommer an på hvilke konsekvenser det hadde fått for familien. Her er det bare mannen som har lappen, så konsekvensen ville blitt ganske stor. Da hadde jeg blitt rimelig sint og skuffet. Og hvis det hadde vært sånn at jeg kunne kjørt, så hadde mannen garantert "ikke orket" å sitte i bil 5 timer dagen derpå. Da hadde jeg nok vært fristet til å bare ta med ungene og dra på ferie likevel. Anonymkode: a7704...f13
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, stakkars mannen må jo få lov til å kose seg litt i ferien. Dette må HI bare finne seg i og ordne opp i, og gi ham en avsugning når han er klar for det. Ellers er det hennes feil den dagen han går fra den sure kona som ikke tar hensyn til ham og hans behov. Anonymkode: 8faf4...d16 Dette er vel ironisk ment, vil jeg tro? Anonymkode: cf3c9...1d3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #13 Skrevet 23. juli 2017 Da hadde jeg blitt sur. Kunne vurdert og dratt aleine. Men det hadde vært for godt han. Du kjører, han står for underholdning av barna. Dvs aktiviteter, tørker neser, synger, bytter film, hva nå enn man måtte ha behov for med barn i bilen. Hans hodepine dette. Anonymkode: ef1ce...354
sug lut Skrevet 23. juli 2017 #14 Skrevet 23. juli 2017 Null problem overhodet. Du kjører og han gjør det ikke, og så går livet videre. Hvordan det kan være vanskelig er utenfor min fatteevne - full mann åtte timer før avreise, so what? Han har sikkert hatt det gøy.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #15 Skrevet 23. juli 2017 Hva er mer straff enn 5 timer i bil med barn? Skru opp barne cd på høyt volum og syns hele gjengen for full hals 😉 ta gjerne med noe niste som lukter litt, som makrell i tomat eller noe så skjønner han selv at det var lite smart vil jeg tro 😂 Anonymkode: 0b60a...b58
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #16 Skrevet 23. juli 2017 2 timer siden, *Miss Marple* skrev: Ja. Mannen bør selvsagt også få kose seg i ferien. Alt det andre du fantaserer om er det da ingen som har antydet? Hadde min mann gjort dette hadde jeg nok både blitt overrasket og irritert, men hadde ellers ikke lagd noen sak ut av det. Jeg hadde kjørt, så kunne han fått sitter ved siden og følt seg elendig. Men det er min reaksjon (som hi etterspør) med min mann som aldri har gjort noe sånn. Hi gir (selvsagt) flere opplysninger etterhvert og hvis dette var vanlig oppførsel når familien skal på tur hadde selvsagt reaksjonen blitt annerledes. Uansett håper jeg at de voksne klarer å legge lokk på frustrasjonen og gir ungene en god start på ferien. Men hvorfor må kos for menn alltid innebære dritafylla? Kan ikke menn kose seg på andre måter? Anonymkode: 54f1e...702
*Miss Marple* Skrevet 23. juli 2017 #17 Skrevet 23. juli 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor må kos for menn alltid innebære dritafylla? Kan ikke menn kose seg på andre måter? Anonymkode: 54f1e...702 Men hvor ser du at jeg skriver det?
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2017 #18 Skrevet 23. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er mer straff enn 5 timer i bil med barn? Skru opp barne cd på høyt volum og syns hele gjengen for full hals 😉 ta gjerne med noe niste som lukter litt, som makrell i tomat eller noe så skjønner han selv at det var lite smart vil jeg tro 😂 Anonymkode: 0b60a...b58 Du er OOOOOOND! 😂
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #19 Skrevet 23. juli 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel ironisk ment, vil jeg tro? Anonymkode: cf3c9...1d3 Bingo. Jeg synes det er noen her inne som synes alt er damas feil uansett hva mannen finner på. Anonymkode: 8faf4...d16
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #20 Skrevet 23. juli 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bingo. Jeg synes det er noen her inne som synes alt er damas feil uansett hva mannen finner på. Anonymkode: 8faf4...d16 Du skal ha for at det var en god parodi på en av forumets nyeste mannlige brukere. Han skriver omtrent dette i alle tråder. Anonymkode: db17c...f14
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #21 Skrevet 23. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du skal ha for at det var en god parodi på en av forumets nyeste mannlige brukere. Han skriver omtrent dette i alle tråder. Anonymkode: db17c...f14 Han har jeg ikke fått med meg. Mulig det er han som står for mye av det jeg har sett, men det er ikke et nytt fenomen at "det er synd på den stakkars mannen". Anonymkode: 8faf4...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå