Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Har fått 3 fantastiske barn og er nå ferdig. Snart 6 ukerskontroll. Hvilken prevensjon bør jeg få for? Anbefalinger? Anonymkode: 4732e...86f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Jeg har p-stav og har vært veldig fornøyd med det. Settes inn under huden på undersiden av overarmen, varer i tre år. Anonymkode: 963b6...810
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Da er det på tide at mannen tar ansvar og klipper strengen. Anonymkode: 24293...51d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 Jeg har kobberspiral, men hadde jeg tålt hormoner bedre ville jeg valgt hormonspiral. Kjente ikke min ble satt inn Anonymkode: b6866...82e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 Jeg steriliserte meg, veldig fornøyd med det. Tåler hormoner dårlig. Anonymkode: d4d7f...d09
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 Jeg har hormonspiral og er veldig fornøyd, har aldri mensen. I tillegg har mannen sterilisert seg. Så her skal det godt gjøres at det blir flere🤣 Anonymkode: 84491...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå