Gå til innhold

Hvis 80b e for trang rundt, hvilken str må jeg da ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillt en bikinitopp som ble litt trang rundt kroppen, men bra på puppene... men hvilken størrelse må jeg da bestille? De hae bare 80d som er størst..

Anonymkode: 8a1ce...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å bli målt i en undertøysbutikk for 80D er mest sannsynlig feil str for deg. Men om jeg skulle ta feil, så må det bli 85 C som vil tilsvare 80D bare løsere rundt kroppen :) 

Hilsen meg som jobber i undertøysbutikken Change :) 

Anonymkode: 1f574...153

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bestillt en bikinitopp som ble litt trang rundt kroppen, men bra på puppene... men hvilken størrelse må jeg da bestille? De hae bare 80d som er størst..

Anonymkode: 8a1ce...fc3

75e

Anonymkode: 2d83e...f91

Skrevet

Jeg tipper 85a? Har hørt at dersom koppen er riktig, men man øker størrelsen rundt, skal koppen være mindre. Mulig jeg tar feil. Men det beste er å måle. H&M har forklaring på h ordan du gjør dette på deres nettsider.

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

75e

Unnskyld, tenkte helt feil. Du skal jo selvfølgelig ikke ned i omkrets. Så da blir det vel 85c som er riktig

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Unnskyld, tenkte helt feil. Du skal jo selvfølgelig ikke ned i omkrets. Så da blir det vel 85c som er riktig

Herlighet, nå må jeg lære meg å lese :D I mitt hode var din størrelse 80d, ser nå at den er 80b. Så da blir det vel 85a du bør prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...