Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Regner med det fortsatt er mye ferieavvikling og spesielle tilstander nå, men hvor lenge pleier dette vare? Pleier det roe seg litt i midten av august? Anonymkode: 43981...1e7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Det varierer fra sykehus til sykehus. Jeg reiste til et lite sykehus og fødte en av de første dagene i august. Var null kaos, alle kom innom rommet og hilste på når dey var vaktskifte, neste fødsel etter min var tre dager senere. Dette gjorde jeg etter å ha født gangen før på et stort sykehus hvor alt gikk på samlebånd og det var null personlighet. Anonymkode: fc6a6...e73
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Det går like mye på at folk, spesielt på Østlandet, må spekulere litt i bhg start august. Så de avdelingene jeg har snakket med (i forb med jobb) i Oslo området sier jo at "unntakstilstanden" (pga rush av fødende primært, fordi ansatte og vikarer er jo satt inn fulltallig) varer ofte ut august og mot slutt september. Jeg selv timet det så jeg ikke skulle ha termin august/sept nettopp av denne grunn 😎 Anonymkode: 371c6...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå