Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Har møtt en mann jeg liker veldig godt, og vi har vært mye sammen i det siste, nå pleier han da å sende meldinger om morgen og løpet av dagen osv når han er på jobb også. Og egentlig skulle vi møtes igår men han var altfor trøtt etter jobben og det forstod jeg, siden han står opp veldig tidlig og sover lite i løpet av uken. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg henger meg opp i om jeg ikke får melding av han som god natt eller god morgen, for det skjer avogtil. Igår og idag har jeg ikke fått god natt eller god morgen melding, kun en snap om hvor trøtt han var. Nå overanlyserer jeg og jeg føler meg teit. Men er det flere som er på denne måten? hvorfor er vi kvinner sånn egentlig? Skjønner jo at dette er ingenting å stresse over, men likevel? Teit ja, men nå prøver jeg å ikke tenke så mye på det.. Anonymkode: 276f1...4ce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Det er vel ikke "vi kvinner" som er sånn. Du er sånn akkurat nå fordi du enda ikke er kommet til den trygge plassen i forholdet. Anonymkode: 15c6b...67c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Ja det er mulig, så nå fikk jeg god morgen melding og føler meg teit men du har nok rett. Det har nok med at man ikke vet hvor man er i forholdet enda Jeg synes det er litt typisk kvinner å overanalysere meldinger og hva menn sier, for det ligger gjerne i vår natur. Anonymkode: 276f1...4ce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har møtt en mann jeg liker veldig godt, og vi har vært mye sammen i det siste, nå pleier han da å sende meldinger om morgen og løpet av dagen osv når han er på jobb også. Og egentlig skulle vi møtes igår men han var altfor trøtt etter jobben og det forstod jeg, siden han står opp veldig tidlig og sover lite i løpet av uken. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg henger meg opp i om jeg ikke får melding av han som god natt eller god morgen, for det skjer avogtil. Igår og idag har jeg ikke fått god natt eller god morgen melding, kun en snap om hvor trøtt han var. Nå overanlyserer jeg og jeg føler meg teit. Men er det flere som er på denne måten? hvorfor er vi kvinner sånn egentlig? Skjønner jo at dette er ingenting å stresse over, men likevel? Teit ja, men nå prøver jeg å ikke tenke så mye på det.. Anonymkode: 276f1...4ce Kanskje han venter på at du skal sende melding først av og til. Har du gjort det? Anonymkode: 54bf8...789
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 Han sendte god morgen melding .. så spurte han hva jeg skulle . Ingenting .. ikke han heller 🙈 Så venter bare på at han skal foreslå vi møtes, ettersom jeg foreslo igår men han sovnet på sofaen etter jobb... vil ikke virke for ivrig! Anonymkode: 276f1...4ce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 Synes ikke det er å overanalysere. I begynnelsen av et forhold bør man helst være så opptatt av hverandre at det ikke er noe som heter "for trøtt til å møtes". Om han "glemmer" å sende melding hadde jeg også blitt usikker. Menn er vanligvis ikke så opptatt av "spill" - når de er interessert så viser de det. Selvsagt kan det være spesielle omstendigheter i akkurat ditt tilfelle da. Anonymkode: 186ec...992
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #7 Skrevet 22. juli 2017 Hmm. Han skriver han savner meg og sånnt, når vi e sammen så sover jeg over i flere dager.. han har gitt meg en ekstra nøkkel... men jeg synes det er han som må ta intanitivet . Som du sier er han intresssert spør han Anonymkode: 276f1...4ce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #8 Skrevet 22. juli 2017 Du høres utrolig slitsom ut, hi. Og usikker. Slikt drama og "spill" som dette er for ungdomsskoleelever. Anonymkode: 39e09...b72
SuperFries Skrevet 22. juli 2017 #9 Skrevet 22. juli 2017 Jeg vil ha meg frabedt at "vi kvinner" er slik. For de færreste av oss tenker som du gjør. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen absolutt må spinne opp historier som ikke eksisterer, utfra meldinger som ikke finnes.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du høres utrolig slitsom ut, hi. Og usikker. Slikt drama og "spill" som dette er for ungdomsskoleelever. Anonymkode: 39e09...b72 Enig. Si hva du ønsker og trenger! Anonymkode: 15c6b...67c
beef sister Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm. Han skriver han savner meg og sånnt, når vi e sammen så sover jeg over i flere dager.. han har gitt meg en ekstra nøkkel... men jeg synes det er han som må ta intanitivet . Som du sier er han intresssert spør han Anonymkode: 276f1...4ce Hvorfor må han ta initiativ? Hvis du er interessert, så spør du. Så utrolig slitsomt det må være å holde telling over antall ganger dere har tatt initiativ og hvem sin tur det er å spørre neste gang.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 Som de andre skriver; skal det alltid være han som tar initiativet? Du må vel også vise interesse? Anonymkode: 31c46...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå