Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Først og fremst god morgen og unnskyld dette tema til morgen kaffen, ikke les videre om du ikke vil ha detaljer ang SA..... Hadde en spontant abort på søndag, var i uke 11+5 dager. Jeg har ikke blødd så veldig mye mer enn en normal mens, men jeg føler det lukter så spesielt av blodet, minner meg om lukten av død. Ikke typ råtten fisk lukt, men rett og slett lukt av lik(vil jeg tro!) Er dette normalt ? Har ikke feber men har hatt litt magesmerter nederst i magen og livmoren blir hard som en tennisball i perioder men føler kanskje kroppen ikke klarer å rense seg helt selv? Smertene er ikke særlig sterke heller, men den lukten av blodet får meg til å bli litt skeptisk for den minner om lik, død. (Jeg jobbet på gamlehjem og sykehus for noen år siden, og har opplevd lukten av død) Farge rosa/rød/brun. Ellers frisk og rask, sover mye men ikke noe nedsatt allmentilstand. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare noe bedre jeg, håper dere forstår hva jeg mener og gjerne kommer med erfaringer/råd. Anonymkode: 4815d...c6d
sug lut Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Først, håper det går bra med deg, det er vondt å miste. Jeg vil tro det er normalt til et visst punkt - det luktet ille hos meg også. Og... Det er jo død, kanskje det lukter likt som død. Samtidig bør du nok følge med på om du får andre symtomer, feber/føler deg uvel, i tilfelle det blir noen form for betennelse og trenger legetilsyn.
anonomous Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Hvis du er usikker ville jeg ringt legen/legevakt og forhørt meg om det er normalt. Trist å høre du mistet ♥
skinnfilla Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 Så trist at du mistet💔 Jeg kan ikke huske det luktet spesielt, da jeg mistet .(uke 10,9&8) men om du er usikker,så ta kontakt med lege. Det er vondt og sammentrekning vil du jo kjenne godt når du var så langt på vei. Huff, vil bare gi deg en klem👩❤️💋👩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå