GÃ¥ til innhold

Venninne som skryter 😤😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har ei venninne som skryter så innmari mye, av seg selv, livet sitt, barna sine ol.

En stund har vi ikke hatt kontakt, lang historie. Og jeg trodde at hun hadde forandret seg, men det har hun ikke. Hun er enda verre! Hun skryter så det blir veldig ofte pinlig. 🙈Alt hun snakker om skryter hun av.. Veldig mye er usant også. 

Hvorfor gjør hun det? Jeg er verken sjalu eller misunnelig, skulle bare ønske at vi kunne snakke normalt som jeg gjør med andre, uten å høre på det skrytet hele tiden.

Har dere venner som skryter? 

Tenkte å spørre om jeg er rar, men jeg får vel svar at jeg er rar 🙈

Anonymkode: 75f0c...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er å skryte da? Jeg har ingen problemer med å fortelle om det når jeg er fornøyd med meg selv, jeg skryter av ungene, til ungene og det gjør jeg med glede. 

Nå blir riktignok mitt hemningsløse selvskryt balansert av historier om det motsatte, og jeg lyger ikke på meg gode resultater/egenskaper, så kanskje det er forskjellen. Og så snakker jeg ikke BARE om meg og mitt... 

Jeg er helt for å ha en positiv vinkling på både seg selv og andre! 

Skrevet

Du kan prøve å utfordre henne på noe du VET (100 %) er usant, gjør det et par ganger. Da blir hun antakeligvis forlegen og slutter i alle fall å lyve til deg.

Anonymkode: de3c0...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...