Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 3 åringen min er i bleieslutt og har de siste dagene blitt ganske løssluppen på hvor han tisser. Veldig lettvint å tisse ute/ på stuegolvet etc. Hvordan lære han at dersom han er nærme do skal det skje inne på do, og at i skogen på tur er det lov å tisse ute? Anonymkode: 6061f...848
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Fortelle han det.... Du må jo bare si nei, det er ikke greit å tisse her. Anonymkode: 15e7d...d6d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fortelle han det.... Du må jo bare si nei, det er ikke greit å tisse her. Anonymkode: 15e7d...d6d Han ler og vet veldig godt at han skal tisse på do. Men da er det ekstra kjekt å gjere akkurat det, bare på trass. HI Anonymkode: 6061f...848
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Vi sliter med et annet problem: vår 3-åring VIL og MÅ ha på bleie hele tiden. Selv om hun klarer å holde seg og vet når hun må tisse og bæsje. Hun LIKER å ha på bleie. Antar at dette gir henne trygghet, selv om hun egentlig ikke trenger det. Hvis jeg ikke vil ta på bleie så blir hun sint og vrang og vanskelig og gud vet hva... Prøvde å dra på butikken med henne uten bleie og det ble bare helt krise for henne. Hun NEKTET å bli med på butikken uten bleie og alt ble bare helt forferdelig for henne. Har kjøpt fine fargerike truser til henne og har hengt et stort rosa ark og kjøpt masse forskjellige klistremerker og sagt at hun får masse klistremerker når hun går i truse og tisser/bæsjer på do, men det funker bare ikke Jeg er kjempe frustrert Anonymkode: 72959...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå