Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Kanskje litt rart, men jeg skal på date med en nydelig fyr og vi skal spise middag hjemme hos han. Problemet er at jeg blir så nervøs og liker ikke å spise foran nye folk hjemme hvor det er stille og rolig, vokste opp med en far som tygget og spiste så stygt (lagde masse lyder) at jeg har angst for at jeg spiser sånn også. Er dette normalt eller? Anonymkode: 1abac...dee
Fugit Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Siden faren din gjorde det, og du reagerte så på det spiser du garantert ikke særlig stygt!! Alle mennesker lager spiselyder, de fleste av oss helt tålbare lyder. Om det er normalt? Aner ikke. Men høres slitsomt ut for deg. Tror du bare kan slappe av og minne deg selv på at du mest sannsy lig spiser veldig pent og pyntelig med den historien din
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Men jeg spiser så tregt og klarer ikke å spise så mye foran folk... Mens de koser seg med maten sitter jeg og tar liiiittt og litt om gangen haha.. ser jo litt rart ut det også Anonymkode: 1abac...dee
Fugit Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Når jeg er forelsket eller på date og er nervøs klarer jeg ALDRI å spise opp. Maten vokser i munnen på meg, tar små biter og er jeg heldig spiser jeg 1/3 av det som er på tallerkenen. Har fått et par kommentarer, men siden jeg ikke har issues rundt det merker jeg at de ikke mener noe vondt med det! De kommenterer også kan jeg si noe sånt som at "jeg er kanskje litt nervøs da"... og så ler vi litt begge to. Folk flest ser etter det fine og positive i andre mennesker! Unntatt the as*holes, men de er ikke noe å samle på.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #5 Skrevet 21. juli 2017 Haha, leste dataen jeg og kunne ikke skjønne hvorfor det var noe problem.... Om du var redd for å søle i tastaturet kunne du vel bare vente med å spise til du var ferdig på dataen, eller ta en pause og spise et annet sted Anonymkode: df20d...8b9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 Jeg er litt som deg hi... liker heller ikke å spise i sånne settinger 😁 Men det går nok helt fint. Kos deg på dæit! 😘 Anonymkode: 599aa...912
Engeln Skrevet 22. juli 2017 #7 Skrevet 22. juli 2017 Hvis det er han som skal lage maten er nok han like opptatt av at du skal like og spise den.. sitter du dermed og pirker og spiser 1/3 blir nok ikke han å føle seg så høy i hatten uansett om du skryter av maten. Jenter kan være slik du tenker hi, men gutter tenker Ikke slik! Spis maten!! og kos deg og konsentrer deg om andre viktigere ting, sånn som å konsentrere deg om daten din heller. Du er obs på å ikke spise som en 3 åring etter dine tidligere erfaringer, så det går nok helt fint. Kos dere😊
*Nøtta* Skrevet 22. juli 2017 #8 Skrevet 22. juli 2017 Angst kommer i alle "farger og fasonger" og din angst for å spise forran daten din er like irrasjonell som de fleste andre typer av angst. Jeg er sikker på at du har hengt deg opp i dette og at du spiser helt greit. Og jeg kan love deg at dette er kun i ditt hode. Daten din( om han er mann) tenker garantert ikke over det. Han er jo mann! Når det er sagt så vet jeg at angst ikke er enkelt, men prøv å minne deg på å puste dypt i magen når de kjipe følelsene kommer og kontroller deg selv så blir det bedre. Jeg LOVER deg at du spiser helt ok.
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2017 #9 Skrevet 22. juli 2017 Spør om han kan ha på musikk til måltidet? Da høres ikke tygging osv så godt.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2017 #10 Skrevet 22. juli 2017 Damer er opptatt av spiselyder. Menn bryr seg ikke om det. Han kommer til å være opptatt av smilet ditt, øynene dine, puppene dine osv. Du kan jo ta på en trang topp som viser puppene dine godt, og kanskje med utringning. Skal love deg at han ikke kommer til å høre det om du slafser, slurper eller raper... Anonymkode: c53da...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå