Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Jeg har gjort det.. og angrer. Har fått noe som er et inngrodd hår mest sannsynlig. Vel, det startet med en vond hevelse. Det ble veldig vondt, så prøvde å klemme hull uten hell, for det satt VELDIG dypt. Klippet hull med neglen Men hjalp ikke. Begynte bare å blø. Det ble litt bedre igjen etter det men så ble det verre. Sånn at jeg fikk VONDT da jeg satt på gulvet.. veldig vondt.. så spurte mannen om hjelp 😂!! Han bryr seg heldigvis ikke om sånt, men han fikk heller ikke til noe, så ble enige om å rense og ta på plaster. Det var tross alt på/i rumpa. Prøvde flere ganger pga økende smerte. Men satt for dypt.. byllen ble vel 4-5 cm og vond, så jeg ringte legen. Tenkte kanskje de kunne se på den og gi noe smertestillende eller noe. Neida.. fikk time samme dag, og de skar opp rumpa mi UTEN bedøvelse. Jeg hylte av smerte! Brukte skalpell eller noe, og for å si det sånn så satt det dypt. Jeg blødde utover hele benken og måtte hive trusa og vaske meg veldig etterpå. Kjente det rant blod akkurat som noen skulle helt en kopp varmt vann på meg. Men det gjorde helt grusomt vondt. Så jeg har blitt skremt fra å fjerne hår der jeg ikke ser! Anonymkode: 5edb8...094
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Og sitter her mer rumpesmerter og skriker hver gang jeg setter meg ned 😂😂 Anonymkode: 5edb8...094
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 😂 Jeg har ikke hår i rompa, så den opplevelsen slipper jeg heldigvis! Anonymkode: 004d8...a6a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 haha, jeg fjerner alt foran og bak og har gjort det i mange år uten problemer (heldigvis!) Hørtes grusomt vondt ut Anonymkode: 008d2...1fc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: 😂 Jeg har ikke hår i rompa, så den opplevelsen slipper jeg heldigvis! Anonymkode: 004d8...a6a har ikke alle litt hår i rumpa? Anonymkode: 1f719...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå