Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Drømte om husverten min i natt. Han er en kjekk og hyggelig mann som jeg kjente lenge før jeg flytta inn her. Da vi begge var single var han veldig på flørtern, men jeg var ikke interessert siden han nettopp hadde hatt et langvarig forhold til en av mine venninner. Så får vi begge nye samboere, det går noen år og han er glemt. Han leier ut en del hus, og et av de fikk jeg leie da jeg flyttet fra samboeren min. Altså jeg er singel, han ikke. Jeg tenkte ikke på ham på den måten lenger uansett. I natt drømte jeg at han innrømmet alle sine følelser for meg, at han alltid hadde vært betatt av meg, og vi kysset... Våknet opp med hjertebank og det kilte i magen, og i dag har jeg bare tenkt på ham. Har stalka Facebook-siden hans og, damn han er hot😍 Det er ikke første gangen jeg drømmer og våkner opp nærmest forelsket.. En gang gikk det en måned etter at jeg drømte om en bekjent, før vi faktisk kyssa og hadde et forhold på noen måneder... Vil jo ikke det skal skje nå, han har jo samboer. Men det er vel lov til å fantasere?😬 Anonymkode: 46003...498
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Skjønner hvordan du har det. To av mine lengste forelskelser har også startet med at jeg drømte om vedkommende. Er kanskje underbevisstheten som signaliserer noe før du innser det selv?😉 Men denne her er jo opptatt, så da er det bare å skygge banen😕 Anonymkode: 2c208...d19
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skjønner hvordan du har det. To av mine lengste forelskelser har også startet med at jeg drømte om vedkommende. Er kanskje underbevisstheten som signaliserer noe før du innser det selv?😉 Men denne her er jo opptatt, så da er det bare å skygge banen😕 Anonymkode: 2c208...d19 Jeg skygger selvfølgelig av banen!;) Er ikke aktuelt å flørte med en opptatt mann. Anonymkode: 46003...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå