Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Etter at jeg fødte gutten min i mai har huden i ansiktet vert helt forferdelig. Men nå er det blitt så ille at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Den er altså kvisete oljete og ekstrem tørr. Den er så tørr at huden på nesen min er som om den har vert konstant solbrent. Huden min kan jeg dra av med pinset den flasser av i store flak! Daglig! Har sår på nesen pga dette!!! Føler jeg har prøvd alt. Rens, kremer jeg alltid har brukt, peeling, kokkos fett, oljer ja alt! Noen som har opplevd slik hud under amming? Anonymkode: 66f15...eb9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Jepp. Vasker huden med asan intimsåpe, smører med a krem. Funker gull! Anonymkode: fdfc7...645
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Gå til hudpleier og få skikkelig hjelp Anonymkode: 7ffe5...7c1
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 A krem er dårlig tips. Legen sa at en skal ikke smøre hud med a krem som skal utsettes for sol. Blir som å legge en plastfilm på huden og går du da ut i sola med det fersk på blir du grisebrent. Anonymkode: 94f45...482
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #5 Skrevet 21. juli 2017 Brukt a krem i all slags vær, i 4 år. Aldri blitt brent? Aldri hørt Noe negativt om den før Anonymkode: fdfc7...645
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 Jeg tåler ikke a-krem, og det gjør ikke sønnen min heller. Er det mandelolje eller noe sånt i den som noen kan reagere på? Anonymkode: c98ba...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå