Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Ja hva synes dere?? Anonymkode: 3df81...ae8
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Synes det høres kjempeflott ut Anonymkode: 29b04...15a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Dette er jo bare tull... Anonymkode: 49dd3...939
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Hvor har du dette fra egentlig? Jeg vet de vil ha et regelverk på plass for å hidre at kontantstøtte og lignende ytelser går ut av landet, men dette høres ut som det reneste svada. Anonymkode: 9e4f0...7d9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er jo bare tull... Anonymkode: 49dd3...939 Hvorfor er dette bare tull? Anonymkode: 10a53...636
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 Jeg syns det er helt greit. Det har nok vært mye penger som har gått ut av landet til nå. Anonymkode: dfc20...7b3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du dette fra egentlig? Jeg vet de vil ha et regelverk på plass for å hidre at kontantstøtte og lignende ytelser går ut av landet, men dette høres ut som det reneste svada. Anonymkode: 9e4f0...7d9 https://www.nav.no/no/Person/Innhold+til+Person-forside/Nyttig+a+vite/regelendring-for-kontantstøtte Anonymkode: dfc20...7b3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Dette er fra Facebook siden til nav !! Står også på nav.no Anonymkode: 3df81...ae8
Fugit Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du dette fra egentlig? Jeg vet de vil ha et regelverk på plass for å hidre at kontantstøtte og lignende ytelser går ut av landet, men dette høres ut som det reneste svada. Anonymkode: 9e4f0...7d9 Jeg tenkte at dette må være bullshit, og lurte på kilde. Så jeg bare sjekka NAV sine sider om kontantstøtte. Leste ikke alt, men det med 5 års medlemsskap ser ut til å gjelde altså.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #10 Skrevet 21. juli 2017 Det er jeg som er trådstarter, og jeg kan virkelig ikke begripe hvordan ett land kan få lov å forskjellsbehandle slik. Det er jo rett og slett helt høl i hode! Jeg kan forstå at begge foreldrene skal være bosatt i Norge at pengene ikke går ut av landet, men dette ?? Virkelig utrolig at det ikke kommer til menneskerettighets domstolen kan da virkelig ikke være lov, å holde på sånn. Før dere tar konklusjoner så gjelder dette ikke meg, men rettferdighets sansen min ser rett og slett ikke hvordan dette kan være lovlig! Anonymkode: 3df81...ae8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #11 Skrevet 21. juli 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jeg som er trådstarter, og jeg kan virkelig ikke begripe hvordan ett land kan få lov å forskjellsbehandle slik. Det er jo rett og slett helt høl i hode! Jeg kan forstå at begge foreldrene skal være bosatt i Norge at pengene ikke går ut av landet, men dette ?? Virkelig utrolig at det ikke kommer til menneskerettighets domstolen kan da virkelig ikke være lov, å holde på sånn. Før dere tar konklusjoner så gjelder dette ikke meg, men rettferdighets sansen min ser rett og slett ikke hvordan dette kan være lovlig! Anonymkode: 3df81...ae8 Hvis det ikke skal være lov og forskjellsbehandle bør det være like regler for forsørgelse av familie før en søker om familiegjenforening også. Anonymkode: 61f3e...7d5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #12 Skrevet 21. juli 2017 Jeg vil ha slutt på hele kontantstøtten. Dette ser jeg på noe som blir gjennomført for at visse regjeringspartier skal kunne si: "Se så strenge vi er med innvandrerene!" Anonymkode: 50151...b9d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #13 Skrevet 21. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ha slutt på hele kontantstøtten. Dette ser jeg på noe som blir gjennomført for at visse regjeringspartier skal kunne si: "Se så strenge vi er med innvandrerene!" Anonymkode: 50151...b9d Veldig enig! Anonymkode: 3df81...ae8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #14 Skrevet 21. juli 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er fra Facebook siden til nav !! Står også på nav.no Anonymkode: 3df81...ae8 Da burde du lagt ved kilde med en gang. Å oppgi masse paragrafer uten nummer så bare helt feil ut. Fikk inntrykk av at dette var et tulleinnlegg på Facebook av en eller annen rasist. Dette høres nesten litt rart ut. En ting er å sikre at pengene ikke forsvinner til feks Polen, noe som er et utbredt "problem". Men at jeg som skattebetaler gjennom 30 år ikke skulle fått kontantstøtte dersom jeg bodde sammen med, og fikk barn med en som ikke hadde femårsmedlemskap? Høres ikke riktig ut. Anonymkode: 49dd3...939
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #15 Skrevet 21. juli 2017 Det er jo sykt at man ikke får kontantstøtte hvis den ene forelderen ikke har værtmedlem av folketrygden i 5 år selv om den andre er norsk statsborger og barnet er norsk statsborger. Hva er hensikten her??? Anonymkode: 3d5eb...ef5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #16 Skrevet 21. juli 2017 ...eller, både mor, far og barn kan være norske statsborgere, men likevel ikke få kontantstøtte. Anonymkode: 3d5eb...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå