Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg er gravid, men siden siste mens kom noen dager før tiden, er jeg usikker på om jeg kunne vært gravid allerede da. Er derfor nå 5+2 eller 8+5. Jeg tror helst på 5+2, da jeg har så lite symptomer i forhold til tidligere svangerskap. Har 2 store barn, og hatt 2 sa. Har bestilt legetime, og fikk i uke 10 (14). Men burde jeg ordne meg en legetime tidligere? Jeg er også ganske bekymret med tanke på at jeg har så lite symptomer. Har liksom ikke noe tro på at dette kan gå bra når symptomene uteblir. Det eneste symptomet jeg har er større pupper, noe jeg selvfølgelig ikke blir lei meg for. Og uteblitt mens. Ei venninne sa at det kan være fordi jeg er litt eldre nå enn ved forrige svangerskap at jeg ikke får så sterke symptomer. Hun hadde også opplevd få eller ingen symptomer ved siste svangerskap når hun var i slutten av 30 årene. Hun hadde da hatt hyppige legekontroller for å se at alt stod bra til. Flere som har opplevd det? Anonymkode: b2be1...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå