Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #26 Skrevet 20. juli 2017 Barberer ikke lenger. Startet å vokse for 3-4 år siden og vokser jevnlig ca hver 6 uke i salong. Har epilator som jeg bruker sånn innimellom hvis det trengs. Deilig å ikke å stive hår på leggene, men alltid myke legger. Anonymkode: 069de...0f9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #27 Skrevet 20. juli 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barberer ikke lenger. Startet å vokse for 3-4 år siden og vokser jevnlig ca hver 6 uke i salong. Har epilator som jeg bruker sånn innimellom hvis det trengs. Deilig å ikke å stive hår på leggene, men alltid myke legger. Anonymkode: 069de...0f9 Hvordan klarer du å ikke få stubber når hårene vokser ut igjen? Jeg har vokset fast i nesten 20 år, og får likevel stubb i utviklingsfasen. Anonymkode: db11a...298
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #28 Skrevet 20. juli 2017 Hver dag ser det ut som når jeg titter på leggene nå. Nesten 24t siden jrg barberte de sist og det er godt synlige hår der alt. Prøvde voks en gang for å se om det var bedre, det varte i to dager før det var godt synlig igjen. Jippi for masse og tykt hår. Håret på hodet gror også som ugress, så det samme gjør beina. Anonymkode: 85ade...165
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #29 Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan klarer du å ikke få stubber når hårene vokser ut igjen? Jeg har vokset fast i nesten 20 år, og får likevel stubb i utviklingsfasen. Anonymkode: db11a...298 Vet ikke... ? 🤔Har litt hår nå og skal vokse meg i morgen, men det er ikke stive hår.. ikke i nærheten av hvordan de var da jeg barberte. Anonymkode: 069de...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå