Gå til innhold

Har merket meg at stebarn har den tidligste leggetiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De barna sim er kompisene med våre barn, som er tidligst i seng, som er først oppe (ringer på morran), og som aldri har overnatting, er de som har steforeldre. 

En liten uhøytidelig empiri 😳

Anonymkode: fe912...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer ikke her. 

De barna som har skilte foreldre har gjerne mest lommepenger, de minst strenge inne- og leggetider, stadig overnatting osv (og ja, det er steforeldre i hus også, ikke aleneforeldre) 

Anonymkode: f6c60...536

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De barna sim er kompisene med våre barn, som er tidligst i seng, som er først oppe (ringer på morran), og som aldri har overnatting, er de som har steforeldre. 

En liten uhøytidelig empiri 😳

Anonymkode: fe912...fa4

Kanskje de legger seg tidlig nettopp fordi de står opp tidlig...? Dessuten vet jeg om ganske mange som ikke får ha overnattingsbesøk, som ikke har steforeldre...

Anonymkode: 96b32...dfc

Skrevet

Sett på mine stebarn så legger de seg i alle fall ikke tidligst. Snarere alt for sent. Overnatting er det lite av, men det er vel mest fordi de aldri spør. Eget barn har ofte overnatting og hun har jo også en steforelder. Kanskje legge hun seg tidlig (og hun er tidlig oppe), men det er jeg som forelder som bestemmer den leggetiden, ikke samboeren min. I så fall hadde hun jo lagt seg mye senere 😝

Anonymkode: a6380...a02

Skrevet

Her er mitt barn, mannens stebarn, senest oppe på kvelden, har mest vennebesøk og overnatting. Noe annet ville jo vært veldig rart, siden han er 11, mens fellesbarna er 5 og 7. 

Kjenner heller ikke andre familier hvor teorien din stemmer...

Anonymkode: 78060...13c

Skrevet

Omvendt her mine barn legger seg tidlig og her må jeg rett og slett krangle de i seng siden mannen (stefar) fjerna vil ha de som selskap. Samme med gjester og overnatting jeg sier nei og han forstår ikke hvorfor.

Anonymkode: a3f52...14e

Skrevet

Her la mine stebarn seg før mine, selv om de var eldre. Mine barn la seg senere og sto opp først, våknet opplagte og utvilte. Hans barn våknet sjeldnt utvilte. (Plutselig blitt ett stort problem at hans barn la seg tidligere nå som han har gjort det slutt. Jiha, ti år etter de var små)

Her var det hans barn som hadde mest overnattinger, de fikk nemlig ikke lov hos mor så de kom hit når de skulle ha med venner hje, fra skolen eller ha overenatting. Så det med overnatting stemte ikke hos oss. 

Anonymkode: 19e67...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...