Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg har hovedomsorgen for barnet. Dårlig forhold til barnets far. Han har pleid å nekte å levere reisepasset til barnet tilbake. Jeg får det rett før vi skal reise, Men kan ikke være trygg på at det skjer selv om det har gått fint hittil. Nå trenger han passet tilbake. Kan jeg kreve en bekreftelse på at det blir levert tilbake etter reisen før jeg gir det fra meg? Anonymkode: ae70d...1c7
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Hvordan sjal du bruke det dokumentet om han ikke leverer det tilbake med en gang da? Har egentlig det papiret noen verdi om han velger å ha passet etterpå? Anonymkode: 3f39b...529
It's all about me Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Ta heller noe som er viktig for han i pant. Endret 20. juli 2017 av +++
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 Pick your fights Hvis forholdet til pappaen er dårlig, så ikke lag problemer med mindre det virkelig *er* et problem - du misliker kanskje at han har passet, men så lenge du får det - og sålangt har fått det - når det er behov for det, så la det være sånn. Anonymkode: 11ebd...912
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå trenger han passet tilbake. På hvilken måte er hans situasjon annerledes enn din? Kanskje han ikke liker at du har det? Du høres like uvillig ut som han til å gi det fra deg. Anonymkode: 02b4c...414
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: reisepasset Forresten; reisepass og pass er ikke det samme. Reisepass er et historisk begrep, fra tiden der man faktisk trengte pass for å reise innenlands. Reisepass er således kun en tillatelse til å reise innenlands. Pass, derimot... mvh /Folkeopplysningen Anonymkode: 02b4c...414
Gjest Antarctica Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hovedomsorgen for barnet. Dårlig forhold til barnets far. Han har pleid å nekte å levere reisepasset til barnet tilbake. Jeg får det rett før vi skal reise, Men kan ikke være trygg på at det skjer selv om det har gått fint hittil. Nå trenger han passet tilbake. Kan jeg kreve en bekreftelse på at det blir levert tilbake etter reisen før jeg gir det fra meg? Anonymkode: ae70d...1c7 Du er jo enda mer usikker på om du får det tilbake hvis du lager helvete om det nå, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå