Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Sukk. Min skjønne svigermor er bare snill og grei. Vi har et stort familiested som vi treffes på, og som de tar vare på når vi ikke er der. Men jeg må le litt av hennes evinnelige trang til å dekke alle flater med tepper eller duker. Under sofa, spisebord og til og med under kjøkkenbordet er det svære tepper. I tillegg ligger det et kjempeteppe midt på stuegulvet. I gangene er det ryer som overlapper hverandre. Soverommene har ryer både på hver side av sengen, i tillegg til på tvers foran sengen. Barnerommet har to store ryer som dekker hele gulvet. Og gulvene er nydelige tregulv som vi har restaurert... de ser vi ikke. De er nok vokst opp med iskalde gulv, men så kaldt har vi det ikke nå lenger. Å støvsuge er et h... for de bomullsryene aklir overalt. Og så duker da. På nattbord, kommoder, på en krakk, på pidestaller (det må man jo ha til blomstene) osv. Flere med slike mødre eller svigermødre? Jeg liker rene , ryddige flater og får virkelig øvd meg på å slappe av i slike omgivelser. Stuer noen ryer diskret bort når jeg gjør rent da. Ikke noe vondt om svigermor, hun er superskjønn. Bare morsomt hvor ulike man kan være. Anonymkode: 637f8...41c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Ser det der helt levende for meg Det var jo slik det skulle være en gang. Du får minne deg selv på at hver eneste ting sikkert er tatt inn i huset med både omtanke og kjærlighet fra hennes side. Anonymkode: b8cd1...fb7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Jeg jobbet med en superskjønn dame som var slik. Midtveis i november ble vaskemaskin, TV og alle andre tilgjengelige flater dekket av røde juleduker😄 Anonymkode: 6d723...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå