Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Tok en rfsu test her i går morrest som var positiv. Kjøpte en Clear blue med ukesindikator på apoteket for å muligens få fastslått hvor langt jeg er på vei, da jeg fikk forige mens 4 dager før forventet (har hatt pinlig nøyaktig mens sykluser i 20 år). og tenkte kanske jeg kunne vært gravid allerede da. Tok denne Clear bluen i morrest, og fikk boklesningsfeil (tror det var det som stod) I dag var liksom siste mulighet at det kunne stå uke 2-3- I morgen tror jeg uansett at jeg er kommet så langt at det står 3+ Så da vet jeg fortsatt ikke om jeg er 5 eller 8 uker på vei. Tenker kanskje jeg ikke kan være lenger enn 5 uker, da jeg har nesten ingen symptomer på at jeg er gravid, er livredd for at det skal gå galt siden jeg ikke får symptomer, har i tidligere svangerskap vært veldig plaget fra uke 4-5. Har måtte sykemeldes fra uke 6. Anonymkode: 06e5d...258
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 Det er ikke noe problem å finne ut hvor langt du er på vei med ultralyd. Jeg ble gravid før jeg hadde fått tilbake mens etter forrige svangerskap så jeg ante ikke hvor langt jeg var på vei, fikk da ultralyd for å sette termin Anonymkode: b3939...7c1
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Neida, vet at ikke det er noe problem å få sjekket med ul, er bare jeg som er litt utålmodig, og helst vil vite det nå Ble bare så irritert når testen som sannsynligvis kunne gitt meg svaret klikka HI Anonymkode: 06e5d...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå