Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Til en liten dĂžv gutt pĂ„ 3 Ă„r â€ïž I dag dro vi Ă„ besĂžkte barnehjemmet jeg har jobbet pĂ„ 2 ganger her i Thailand. Det bor 150 barn (0 til 20 Ă„r) der, i tillegg har de en internatskole for barn som er dĂžve, autistiske og som har down syndrom. De barna som gĂ„r pĂ„ skolen bor der fra mandag til fredag og er hjemme hos familien sin i helgene. Bortsett fra en liten gutt pĂ„ 3 Ă„r som bor pĂ„ barnehjemmet. Denne lille gutten stjal hjerte mitt og jeg var sĂ„ heldig Ă„ fĂ„ lov til Ă„ bli fadderen hans đ I tillegg donerte vi melk, spagetti, bleier, tĂ„teflasker og myggspray. Og nĂ„r hotellet vi bor pĂ„ hĂžrte hva vi skulle gjĂžre, donerte de ogsĂ„ melk og bleier. â€ïž Jeg er sĂ„ takknemlig for at jeg har mulighet til Ă„ bidra sĂ„ en liten gutt fĂ„r de beste mulighetene til et godt liv â€ïž
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #2 Skrevet 19. juli 2017 SÄ flott av deg, Hi! Dere er pÄ en utrolig givende tur, bÄde for dere selv og for de dere hjelper der borte! Anonymkode: d9236...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ