Gå til innhold

Bjørneparken eller Langedrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best? Barna er 8 og 10

Anonymkode: c1fc9...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjørneparken hadde jeg valgt da. Hakket mer å gjøre for den aldersgruppen.

Anonymkode: 87af1...1a8

Skrevet

Jeg holder en knapp på langedrag 👍🏻

Skrevet

Ble ikke mye klokere 😀

Anonymkode: c1fc9...f44

Skrevet

Tenker også Langedrag. Det er noen år siden vi var i Langedrag, men det er mer å se det. 

Vi har vært i Bjørneparken nå i sommer. Det er fine klatreparker og lekeplasser det, og det er en del å se, men det er en liten park. 

Anonymkode: 05413...77f

Skrevet

På langedrag er det mye å gjøre og ungene kan ri :)

Skrevet

Jeg har alltid holdt en knapp på langedrag. Vi griller gjerne og kan vandre rundt der dyrene er. Det er en stor park og man er litt mer i ett med dyrene (skotsk høylandsfe, geiter, kaniner, gris, kuer, hester, høner osv går der vi går). Nå skal det sies at jeg ikke har vært i bjørneparken siden de fikk reptiler, men før det er jeg i hvertfall ikke  tvil om å anbefale Langedrag

Anonymkode: adcef...001

Skrevet

Jeg holder  nok en knapp på Bjørneparken om jeg skulle velge. Ville vært der til det åpnet og fulgt foringsprogrammet. Få også med Villmarkssenteret, der ligger det mye læring for dem. Har selv på 9 og 11 år de elsker klatreapparatene og zipline. Veldig stas med krokodillene og å få holde slangene der. 

Bjørneparken, Langedrag og Tropicana har pakketilbud, så betaler du inngang i en park, får du 50% på inngang i de to andre😊

Anonymkode: 2b80a...512

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...