Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Skrevet 19. juli 2017 Jeg blir tett i lungene når jeg trener, men ellers blir jeg ikke tett. Det som skjer ellers er at jeg får vondt i lungene, må ta astmamedisin og blir bra igjen etter et par minutter. Dette er helt nytt for meg, fikk diagnosen og medisiner forrige uke så vet ikke hva som er normalt. Anonymkode: 22d03...a95
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #3 Skrevet 19. juli 2017 Jeg får tørrhoste og t Anonymkode: 3796c...446
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 oi. Postet for fort der ja. jeg får kraftig tørrhoste etterfulgt av seigt seigt slim som blokkerer. Vondt å trekke inn luft og følelsen av å puste gjennom et sugerør. Piping og hvesing kan komme om jeg får anfall. Får vont i lungene men det kommer aldri alene uten de symptomene over. Bruker 2 forskjellige medisiner for øyeblikket. En forebyggende og en akutt. Ikke bruk medisin om du er usikker på at det er det du har. Kjenner folk som har fått astma pga unødvendig bruk av medisinen. Anonymkode: 3796c...446
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 Jeg har det som deg. Det er fordi slimet løsner. Jeg har ikke typisk astma, sa legen. Har null peiling på det så vet ikke hva typisk astma er. Uansett, når jeg trener løsnes mye slim som ligger dypt. Dette gjør det tungt å puste i starten. Jeg må starte pent og få ut slimet. Venninna mi pleier å si, nå gikk proppen, og det er slik det føles, en diger propp som stenger for luft, når jeg får opp den er pusten helt fin. Jeg har forsøkt litt forskjellige medisiner men proppen må bare gå av seg selv. Nå bruker jeg alvesco bare, det holder luftveiene i sjakk slik at jeg slipper stadige luftveisinfeksjoner. Anonymkode: 836f3...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå