Gå til innhold

Snoket på mannen sin telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sier han skal på en dagstur med en kompis, men etter å ha snoket vet jeg at dette ikke er tilfelle å at han skal reise med en annen kvinne. 

Hvordan griper jeg dette an? Han vet jeg ikke stoler på han etter å ha tatt han i å være på datingsider, men sier han har slettet profilene sine der og at jeg er den eneste for han. 

Anonymkode: 17da6...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk kofferten hans og fortell ham at han får høre om han får flytte inn med daten sin, for hos deg er han ikke lenger velkommen.

Parterapi om du gidder, men jeg hadde ikke stolt et sekund på en som så glatt lyver til deg. Om det er ting som gjør at dere har sklidd fra hverandre og dere begge er villig til å jobbe videre med det, så kan tillit bygges opp igjen. Men når han lyver så lett så har jeg imidlertid mine tvil om han er noen tillit verdig.

Anonymkode: 2e1fb...220

Skrevet

Dra dit og ta han på fersken i å lyve?

Og bestem deg, vil du være sammen med denne mannen når du nå vet dette?

Anonymkode: 46bed...ff6

Skrevet

Pakk tingene hans og oppsøk han på tur der du dumper både han og eiendelene hans.

Anonymkode: a725b...0a9

Skrevet

Hvor skal han hen, og hva vet du om henne? 

Anonymkode: 8e83a...e6a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hi, ikke svar på dette - det kan være mannen din, eller hun han skal møte, eller en kompis av mannen....

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hi, ikke svar på dette - det kan være mannen din, eller hun han skal møte, eller en kompis av mannen....

Hehe, det er det ikke kan jeg love deg. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, det er det ikke kan jeg love deg. 

Likevel ikke smart av Hi å legge ut, for mannen, dama han skal møte eller noen som kjenner mannen og vet om planene kan advare ham hvis de kjenner igjen detaljene. Nok at Hi vet det hun vet, vi trenger ikke vite :)

Skrevet

Hvem eier boligen ? Har dere barn sammen ? Det hadde vært gøy, misforstå meg rett , hvis du hadde pakket tingene hans og lempa det der de to befant seg. 

Vi vet jo ikke om dere vil være sammen og prøve å komme dere over dette. Men hvis ikke, så pælm han ut.

Anonymkode: 45f8f...196

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal du med den informasjonen?

Anonymkode: 12398...fec

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pakk kofferten hans og fortell ham at han får høre om han får flytte inn med daten sin, for hos deg er han ikke lenger velkommen.

Parterapi om du gidder, men jeg hadde ikke stolt et sekund på en som så glatt lyver til deg. Om det er ting som gjør at dere har sklidd fra hverandre og dere begge er villig til å jobbe videre med det, så kan tillit bygges opp igjen. Men når han lyver så lett så har jeg imidlertid mine tvil om han er noen tillit verdig.

Enig i dette. Når han er såå snikete og beregnende så er det ikke håp.

Anonymkode: 0edb9...86e

Skrevet

Dump han! Finn deg noen som bryr seg om deg! 

Anonymkode: d65c9...92c

Skrevet

Jeg hadde aldri verden pakket tingene hans. Hva er greia med at så mange sier det? En muligens utro mann kan jammen meg pakke sine egne ting. Ikke belønne han med å få en ferdigpakket koffert. Nei han får stå der å brette skamfullt. 

Anonymkode: 33113...f85

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde aldri verden pakket tingene hans. Hva er greia med at så mange sier det? En muligens utro mann kan jammen meg pakke sine egne ting. Ikke belønne han med å få en ferdigpakket koffert. Nei han får stå der å brette skamfullt. 

Tanken min er at han blir skikkelig overrasket over å plutselig å ha blitt dumpet og ikke lenger ha noe sted å bo. Hvis han fremdeles har ting i leiligheten, kan det drøye før han kommer seg ut. 

Anonymkode: 698c9...491

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tanken min er at han blir skikkelig overrasket over å plutselig å ha blitt dumpet og ikke lenger ha noe sted å bo. Hvis han fremdeles har ting i leiligheten, kan det drøye før han kommer seg ut. 

Enig med deg. I tillegg til at det kommer veldig overraskende på mannen så er det en måte å ta mer kontroll på, med en symbolsk fysisk handling. I tillegg til det blir det veldig konkret for mannen - der er kofferten, ta den med, hvis han ikke vil ta den med, hva vil han, han oppdager at hva han vil plutselig er mindre viktig, og valgene hans får plutselig veldig konkrete følger. Om han skal pakke selv kan han utsette det, nekte å gjøre det osv.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelper vel ikke å bare pakke en koffert full av klær? De eier vel hus og  hjem sammen. De har helt sikkert større eiendeler som sofa,seng og andre møbler som skal fordeles. Jeg synes bare det virker barnslig å pakke en koffert for å statuere et eksempel. Han klarer vel å røske med seg noen klær i en bag...... De har vel barn sammen også. De må jo også informeres? Eller skal de plutselig se at alle klærne til pappa er borte. 

Hadde de bare vært kjærester uten barn med klær og stæsj hos hverandre så hadde jeg skjønt det. Da handler det bare om å bli kvitt tullingen og dritten hans. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...