Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Den siste tiden har jeg opplevd plutselige episoder med svimmelhet og hjertebank. De kommer uavhengig av om jeg er sulten, trett eller andre faktorer jeg kan komme på. Det har kommet etter at ferien startet og jeg endelig kan slappe av etter en hard tid. Noen som har erfaring, råd eller tips? Er det noe jeg skal ta alvorlig og høre med legen eller er det sånn alle i førtiårene må regne med? Anonymkode: 63d6d...65b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 27 minutter siden, Brillefanten skrev: Legetime, helt klart!! Virkelig? Hva kan det være symptom på da? Jeg vet at man ikke skal gi noen diagnoser her inne, men lurer på hva det kan være indisier på. Jeg har hatt jernmangel og lavt blodtrykk. Kanskje det kan være grunnen nå også. Bør kanskje få meg en time hos fastlegen likevel. Hi Anonymkode: 63d6d...65b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Jeg har også slitt med det samme. Hadde veldig lite jern i kroppen. Anonymkode: 8aa0b...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå