Gå til innhold

Klær til første skoledag, 1. klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt det enda? Evnt hvor skal dere kjøpe klær til jentene?

Anonymkode: 04e0b...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig å være stivpyntet, de fleste kommer i vanlige sommerkjoler e.l.

Mine har fått velge klær til første skoledag selv og har da gjerne handlet på HM e.l.

Anonymkode: 6655a...52a

Skrevet

Nei, min skolestarter skjønte ikke vitsen. "Men jeg har jo klær som passer mamma." Tenker jeg kikker litt på HM likevel. ;)

Anonymkode: 0a10d...158

Skrevet

Jeg vet ikke enda om første skoledag her er noen timer på formiddagen, eller på ettermiddagen. Hun elsker kjoler og skjørt, og å pynte seg.

Hi

Skrevet

Har ikke tenkt å kjøpe så veldig pynta klær og kjole bryr hun seg ikke så veldig mye om selv.

Her er første skoledag en vanlig skoledag med bli kjentdag på Sfo etterpå, så tenker at det blir klær som tåler litt aktivitet også.

Anonymkode: 13bc0...535

Skrevet

Jeg kjøpte en mørkblå blondekjole som var nedsatt til 75 kr på HM. Den er 6-åringen superfornøyd med. De skal ha full dag første skoledag, men kjolen kan herjes og lekes i som andre klær:)

Anonymkode: 70104...fce

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte en mørkblå blondekjole som var nedsatt til 75 kr på HM. Den er 6-åringen superfornøyd med. De skal ha full dag første skoledag, men kjolen kan herjes og lekes i som andre klær:)

Kan du legge ut bilde?

Anonymkode: 70104...fce

Skrevet

Her var det én jente som kom stivpynta, så hun ble utilpass, stakkars liten. Var veldig fin, da! 

Min jente valgte seg en buksedress på Lindex, var veldig fornøyd selv. 

Anonymkode: a2a11...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...