Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 På Samsung telefoner, har samsung Galaxy A3, går det an å flytte apper? Har jo 2 sider med apper, men alt legger seg på førstesia. Nå har jeg lastet ned preglife appen, men jeg kom på nå at jeg har jo store barn som innimellom låner telefonen min for å ringe venner og lignende. De vil jo se appen og gå inn på den. (er så tidlig at vi ikke sier noe til dem enda) Har også venner og bekjente som av og til må låne telefon hvis de har glemt sin egen og lignende. Går det an å flytte appen til side 2? Der ligger pr i dag Telenor online ikonet og mine kontakter ikonet. Anonymkode: b05a1...903
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Ja, hold inne på appen og dra den over til neste side. Anonymkode: 31898...5a9
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, hold inne på appen og dra den over til neste side. Anonymkode: 31898...5a9 Supert det funka Tusentakk Må jo kunne ha noen hemmeligheter på telefonen Anonymkode: b05a1...903
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Tror du kan lage en mappe å putte den inni også hvis du vil skjule den enda litt mer Da trykker du på appen lenge og "legger" den oppå en annen, da haver begge to en i mappe Anonymkode: 4e51a...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå