Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Skal legge ny schellakk i morgen og trenger inspirasjon. Legg gjerne ved bilde om dere gidder. Anonymkode: a2df4...68a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Nå synes jeg sånn lakk er skikkelig stygt så jeg er vel ikke den rette til å svare Neglene mine er velstelt, filt og polert, ingen farge. Anonymkode: 0e98e...a76
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå synes jeg sånn lakk er skikkelig stygt så jeg er vel ikke den rette til å svare Neglene mine er velstelt, filt og polert, ingen farge. Anonymkode: 0e98e...a76 Du har rett, du er ikke den rette til å svare. Hvordan tenkte du at du inspirerer meg med dette svaret? Hvis jeg hadde likt ulakkerte negler best hadde jeg neppe bedt om tips om farge? hi Anonymkode: a2df4...68a
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 Jeg bytter mellom knallrød, blank og ferskenfarge om sommeren😊 Anonymkode: 6740a...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå