Gå til innhold

er dette strek eller ser jeg syner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

20170718_193314.png

Anonymkode: dc1da...60f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser syner

Anonymkode: 1ed33...9b4

Skrevet

Det ER strek der ja, jeg brukte de samme stripsene da jeg sist testet meg for graviditet. Det startet med sånne svaaaake streker, som ble gradvis sterkere over mange dager.

Folk her inne har forskjellig lysstyrke og kvalitet på dataskjermene/mobilskjermene sine, det er derfor enkelte bastant mener at det ikke er strek i tråder som denne.

Gratulerer, du er gravid! :hjerte:

Anonymkode: dbd86...4d8

Skrevet

De er slike tester fra 2 streker. mener og huske jeg testet sent positivt med de andre 3 også men de er mange år siden  nå. minste er 5😅 

hi

Skrevet

Forbedret kontrasten på bildet, men ser desverre ingen strek. Kanskje du bør ta en digitaltest?

Skrevet

Uansett hvilken skjerm jeg ser på så ser jeg ingen strek.

Skrevet

Ser ingenting, dessverre...

Skrevet

Jeg ser streker 😃❤

Anonymkode: c78d8...768

Skrevet

Så rart med å forskjellige svar. Jeg ser også streker, svakere på den øverste, litt sterkere på den nederste.

Anonymkode: 5bf37...739

Skrevet

Ser desverre ikke en "skikkelig" strek på dem uansett hvor mye jeg ser på bildet. Har slike tester selv og de har av og til vært litt lunefulle- altså vist en supersvak strek når det ikke har vært graviditet. Ville gått til innkjøp av en digital test for å bekrefte eller avkrefte om billigtestene har rett.

Anonymkode: 46ea9...432

Skrevet

tok ny idag tidlig. men samme sjedde. ingen stigning så er sikkert ingenting😏 kjenner mensen er på vei også så.. jaja bedre lykke neste mnde😃

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

tok ny idag tidlig. men samme sjedde. ingen stigning så er sikkert ingenting😏 kjenner mensen er på vei også så.. jaja bedre lykke neste mnde😃

hi

Hadde svak strek på samme 4 dager på rad en gang før de ble hvite igjen. Test om 3-4 dager du. Du kan få mensensmerter og små blødninger selv om du er gravid.

Anonymkode: 46ea9...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...