Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Hvor lang tid tar det før en få bagasjen? Har akkurat kommet hjem, uten bagasje. Kunne SÅ tenkt meg å vasket litt klær! Har vært bortreist i 3 uker, så har ikke så mye reint undertøy her hjemme😜. Håper så den kommer i dag!! Anonymkode: 5a9d1...1b5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Så lang tid som det tar bagasjen å komme seg til deg fra dit den er nå. Har opplevd alt fra noen timer til dager. Hvis den er stuck et sted med lite flyvninger tar det nødvendigvis lengre tid enn hvis det er en flyplass med god korrespondanse. Bare husk at du kan ha rett på økonomisk kompensasjon, sjekk reglene og reiseforsikringen din. Anonymkode: df328...6c3
Annanym Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så lang tid som det tar bagasjen å komme seg til deg fra dit den er nå. Har opplevd alt fra noen timer til dager. Hvis den er stuck et sted med lite flyvninger tar det nødvendigvis lengre tid enn hvis det er en flyplass med god korrespondanse. Bare husk at du kan ha rett på økonomisk kompensasjon, sjekk reglene og reiseforsikringen din. Anonymkode: df328...6c3 Trodde ikke vi hadde rett på noe særlig når det er snakk om hjemreise? Uansett seks timer siden vi kom hjem. Der bagasjen sannsynligvis er, går det ganske mange fly daglig. Likevel er den ikke dukket opp ennå😟. Håper den kommer i morgen tidlig i det minste!!
It's all about me Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Har mistet bagasje mange ganger. På det lengste måtte vi vente nesten 2 uker.
Annanym Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 45 minutter siden, +++ skrev: Har mistet bagasje mange ganger. På det lengste måtte vi vente nesten 2 uker. Det er det jeg frykter i sommerkaoset..!! Er i hovedsak skittentøy i to av bagene. Så har det jo blitt shoppet litt. Hudkremer og diverse toalettsaker er i koffertene.!Ergerlig altså! Får vurdere å dra ut og kjøpe nytt undertøy til hele gjengen i morgen da. Vi er fem i familien, så blir jo faktisk en del...!
It's all about me Skrevet 18. juli 2017 #6 Skrevet 18. juli 2017 4 timer siden, Annanym skrev: Det er det jeg frykter i sommerkaoset..!! Er i hovedsak skittentøy i to av bagene. Så har det jo blitt shoppet litt. Hudkremer og diverse toalettsaker er i koffertene.!Ergerlig altså! Får vurdere å dra ut og kjøpe nytt undertøy til hele gjengen i morgen da. Vi er fem i familien, så blir jo faktisk en del...! Dette var i julekaoset. Det fleste julegavene var i de koffertene. De kom etter nyttår.
aanonym Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 Får håpe den kommer da. Min venninnes koffert dukket aldri opp:)
Annanym Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, aanonym skrev: Får håpe den kommer da. Min venninnes koffert dukket aldri opp:) Har blitt kontaktet av sjåfør. Bagasjen kommer i kveld😊!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå