Gå til innhold

Når bagasjen ikke ble med hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før en få bagasjen?

Har akkurat kommet hjem, uten bagasje. Kunne SÅ tenkt meg å vasket litt klær! Har vært bortreist i 3 uker, så har ikke så mye reint undertøy her hjemme😜.

Håper så den kommer i dag!!

Anonymkode: 5a9d1...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lang tid som det tar bagasjen å komme seg til deg fra dit den er nå. Har opplevd alt fra noen timer til dager. Hvis den er stuck et sted med lite flyvninger tar det nødvendigvis lengre tid enn hvis det er en flyplass med god korrespondanse. Bare husk at du kan ha rett på økonomisk kompensasjon, sjekk reglene og reiseforsikringen din.

Anonymkode: df328...6c3

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lang tid som det tar bagasjen å komme seg til deg fra dit den er nå. Har opplevd alt fra noen timer til dager. Hvis den er stuck et sted med lite flyvninger tar det nødvendigvis lengre tid enn hvis det er en flyplass med god korrespondanse. Bare husk at du kan ha rett på økonomisk kompensasjon, sjekk reglene og reiseforsikringen din.

Anonymkode: df328...6c3

Trodde ikke vi hadde rett på noe særlig når det er snakk om hjemreise?

Uansett seks timer siden vi kom hjem. Der bagasjen sannsynligvis er, går det ganske mange fly daglig. Likevel er den ikke dukket opp ennå😟. Håper den kommer i morgen tidlig i det minste!!

Skrevet

Har mistet bagasje mange ganger. På det lengste måtte vi vente nesten 2 uker.

Skrevet
45 minutter siden, +++ skrev:

Har mistet bagasje mange ganger. På det lengste måtte vi vente nesten 2 uker.

Det er det jeg frykter i sommerkaoset..!!

Er i hovedsak skittentøy i to av bagene. Så har det jo blitt shoppet litt. Hudkremer og diverse toalettsaker er i koffertene.!Ergerlig altså! Får vurdere å dra ut og kjøpe nytt undertøy til hele gjengen i morgen da. Vi er fem i familien, så blir jo faktisk en del...!

Skrevet
4 timer siden, Annanym skrev:

Det er det jeg frykter i sommerkaoset..!!

Er i hovedsak skittentøy i to av bagene. Så har det jo blitt shoppet litt. Hudkremer og diverse toalettsaker er i koffertene.!Ergerlig altså! Får vurdere å dra ut og kjøpe nytt undertøy til hele gjengen i morgen da. Vi er fem i familien, så blir jo faktisk en del...!

Dette var i julekaoset.

Det fleste julegavene var i de koffertene. De kom etter nyttår.

Skrevet

Får håpe den kommer da. Min venninnes koffert dukket aldri opp:)

Skrevet
1 time siden, aanonym skrev:

Får håpe den kommer da. Min venninnes koffert dukket aldri opp:)

Har blitt kontaktet av sjåfør. Bagasjen kommer i kveld😊!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...