Gå til innhold

Positivt overrasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kiwi i går og kjøpte med graviditetstest og på apoteket i dag.

På begge plassene ble jeg overrasket over hvor diskret de i disken behandlet graviditetstestene.

På kiwi i går tok jeg den og la den på disken. Hun bak kassa skannet den og la den opp ned på båndet. Kan ha vært tilfeldig, men det så ut som om det var gjennomtenkt.
På apoteket i dag så ventet jeg til det var ledig i kassa før jeg tok testen ned fra hylla og gikk til kassen. Hun i kassa scannet den og la den rett i pose.

Jeg er vant på apoteket at de spør om jeg trenger pose hvis jeg ikke handler så mye, jeg stod til og med klar med handlenett, så jeg hadde egentlig ikke trengt pose.

Er faktisk første gangen jeg kjøper graviditetstest selv.

Har dere andre den samme erfaringa?

Anonymkode: 8186f...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her på både Boots og Rema1000

Anonymkode: 915aa...992

Skrevet

Jeg jobber i dagligvare. Da jeg ble ansatt måtte jeg signere taushetserklæring. Denne gjaldt både informasjon om arbeidsplassen, og kunders rett til privatliv. Når jeg får graviditetstest eller kondomer på båndet, så behandler jeg det diskrèt. Jeg ville ikke likt om kassedama flashet mine ting, så jeg gjør det ikke med andres. I tillegg er jeg fra storby, men bor på en liten plass, og jeg virkelig hater bygdefolk som lever med nesa si oppi andre sitt liv 😝. 

Anonymkode: 59b43...2b2

Skrevet

Hm. Sist jeg kjøpte test (apotek) fikk jeg muntlig informasjon om viktigheten med å ta folat, samt brosjyrer på vitaminer før og under en graviditet. 

Det ble litt mye synes jeg. 

Skrevet
9 timer siden, Serepta skrev:

Hm. Sist jeg kjøpte test (apotek) fikk jeg muntlig informasjon om viktigheten med å ta folat, samt brosjyrer på vitaminer før og under en graviditet. 

Det er da man svarer at skulle jeg være så uheldig å være gravid så blir det abort...

Anonymkode: 13f4f...9a0

Skrevet
9 timer siden, Serepta skrev:

Det fikk jeg og, syntes det var helt greit 😊

Anonymkode: 37a7a...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...