Gå til innhold

Yey or ney?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørketrommel! Er dette et must i hjemmet? Vi blir snart en familie på 5! Er det galskap å ikke ha dette? Hvordan er det med klærne blir de fortere slitt?

Anonymkode: 126e2...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er et must, men jeg hadde det da det bare var meg og mannen også :P for min del er ikke tiden med å henge opp alt verdt det bare for at klærne skal bli litt mindte slitt. Ting jeg er redd for eller vil ta vare av barneklær henger jeg opp, samt det meste av mine klær henges opp. Resten går i trommelen. Har forresten 2 barn nå.

Anonymkode: 75253...28d

Skrevet

Jeg vil si det er et must. Vi er 5 i familien og vi vasker en maskin med klær hver dag. Jeg tar omtrent alt i tørketrommelen utenom ullklær, dongeri og yttertøy.

Anonymkode: 19af5...9ef

Skrevet

Et must! Da vi gikk fra to til tre var det krav om tørketrommel. Gull verdt når det er sykdom og til sengetøyet/håndklærne/trusene på vanlig basis (alt som er i 60 vask og over bruker vi det til). Dyner, puter og dunjakker putter vi også i tørketrommelen. Bruker det lite på "vanlig" tøy da det har en tendens til å krympe en del av tøyet. Tørketrommelen går nok 4-5 ganger i uka med 2 voksne og 2 barn. Vi har nå en tørketrommel med like stor kapasitet som vaskemaskinen. Det er i tillegg varmepumpeteknologi. Anbefaler whiteaway/skousen hvis du skal sammenligne med lefdal/elkjøp/power. Vi sparte noen tusenlapper på dette.

Anonymkode: 069d5...860

Skrevet

Vi bruker det kun til dunjakker

Skrevet

Har kombimaskin siden jeg ikke liker å ha klærne i trommelen. Bruker trommelen kun til dunjakker, dresser, dyner og sengetøyet til barna. Vi er 4, barn i skolealder, aldri brukt trommelen til klær. 

Skrevet

Vi klarte oss før vi fikk den, men hadde på jobben og ønsket meg det lenge før vi tok oss råd til å kjøpe det. Har hatt den i 2,5 år nå. Synes nå at det er et must, men bruker den så og si kun til håndklær og sengtøy. Men det sparer mye plass til andre klær, at vi slipper å hende opp sengtøy og håndklær.

Anonymkode: f78d6...39f

Skrevet

Her gikk tørketrommelen dukken før jul. Vi er en familie på syv (alle bor 100% her), og jeg trodde det kom til å bli et kaos uten like😅 Det viste seg å gå helt fint, og vi har fortsatt ikke kjøpt ny. Har stooor vaskemaskin, og vasker to maskiner daglig. 

Anonymkode: 1ff26...e00

Skrevet

Om du bare bruker den til dunjakker og dyner er det ikke så kritisk. 

Den er grei i babyperioden, til stoffbleier og klær som blir gulpet på osv. Men om man har nok klær/stoffbleier osv kan man fint greie seg uten.

Anonymkode: a599d...203

Skrevet

Har aldri hatt og savner det ikke. Det tar jo ikke mange minuttene å henge opp ei vask. 

Skrevet

Fantastisk til undertøy, sokker, håndklær og sengeklær (som du ikke bryr deg om at blir slitt). 

Anonymkode: f5d9b...a92

Skrevet

Aldri hatt. Har to barn og et vaskerom med plass til 3 maskiner som henges opp. Eneste grunnen jeg kunne tenkt meg en,er håndklær og sengetøy.

Anonymkode: 5e465...f0b

Skrevet

Det er et must syns jeg ! 😃 den kjører vi så og si hver gang . Det er mye vann i klær som tørker på soverom/ stue.  Ikke så bra det heller.

Anonymkode: 6742e...ba6

Skrevet

Ikke et must, men kjekk å ha. Bruker den kun til truser, sokker og dunjakker. Alt annet henges opp. Kan kanskje vurdere å bruke trommelen til sengetøy, men har også veldig god plass til å henge dem opp. Brukes ikke til håndklær, for her i huset foretrekker vi at håndklærne ikke er for myke. De tørker mye bedre når de er litt harde. 

Anonymkode: c8716...6aa

Skrevet

Tørketrommel er et must for oss også. Selv om det eneste jeg tromler er håndkler og sengetøy :-)

Anonymkode: 8e3f6...3e3

Skrevet

Da går gikk i stykker løp vi ut dagen etter og kjøpt ny. Hadde ikke klart meg uten.

Anonymkode: 8e2af...097

Skrevet

Ja, med mindre du liker å ha 3-4 tørkestativ stående rundt i huset. Jeg bruker den aldri til vanlige klær da, bare håndklær og sengetøy. Vasker sikkert 3-4 madki.er med det pr uke, og det tar jo mye plass å henge opp f.eks doble laken.

Anonymkode: 1d8d9...67b

Skrevet

Tørketrommel er det absolutt beste kjøpet jeg har hatt. Tenk å ikke ha det! 

Det er så kjekt å slippe unna tørkestativer og svære dyner hengende over dørene for å få det tørt. Dyner, sengtøysett og puter vaskes nå glatt en gang i uka siden det kan tørkes lett etterpå :)

Anonymkode: 28e32...95d

Skrevet

Tørketrommelen ble et kjempe savn da vi flyttet et sted uten plass til 2 maskiner. Så kombimaskin ble løsningen. Beste kjøpet og når den ryker blir det ny. 

Alt av håndduker, kluter og undertøy går i den. Vanlige klær henger vi opp. 

Anonymkode: 8d0d6...a9f

Skrevet

Det blir mye bedre inneklima med tørketrommel, med mindre du har et skikkelig tørkeloft eller henger opp alt ute.

Anonymkode: 27f88...244

Skrevet

Helt klart must.uaktuelt uten.så å si alt går inni der

Skrevet

Tørker sjeldent klær der. Kun joggebukser o.l men alt av håndklær og sengetøy går inn der. Hvordan tørker du dette uten tørketrommel? Henger det opp som med klær?

Anonymkode: ecf17...8a7

Skrevet

Jeg kjøpte tørketrommel når jeg flyttet hjemmefra som 18 åring. Klarer meg ikke uten. Hater stive håndklær og sengetøy. Tørker sjelden vanlige klær i den da så henger opp i tillegg 😁😁 

Skrevet

Tørketrommel❤️❤️❤️. Har 4 ungar under 6 år, og hadde hatt tørkestativ overalt i heile huset og dårleg inneklima uten tørketrommelen min. Syns ikkje klea blir fort slitte, sånne velurkle som babyar ofte har blir rett og slett aldri fine igjen uten. Men tørkar sjeldan mine bukser og andre kle eg er redd for i tørketrommelen då. 

Anonymkode: f09ab...895

Skrevet

Et must! Men jeg putter ikke t-skjorter/gensere/bukser i trommelen.

Anonymkode: 93102...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...