Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Skrevet 18. juli 2017 Har gått på kur nå nesten uten stopp siden mai. Magen er totalt ødelagt nå etter siste kur. Står opp på nettene pga magevondt og diaré. Må skikkelig på do selv om magen er tom. Helt forferdelige smerter! Har prøvd idoform og imodium uten bedring. Andre tips? Anonymkode: c5b31...89c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Bio-Dophilus, den sterkeste av dem. Kjøpes på helsekost. Eneste som fungerer på meg etter antibiotika, jeg bruker den mildeste av dem sammen med fiskeolje til vanlig og bytter om til sterkeste ved antibiotikabruk og en stund etterpå. Anonymkode: 8d05f...6b7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 Probiotika som du kjøper på helsekost. Du må reparere bakteriefloraen som er ødelagt. Drikk Biola også, eller andre meieriprodukter tilsatt LGG. Anonymkode: 21483...850
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Det er altfor lite bakterier i idoform, du må på helsekost og få noe sterkere. Jeg anbefaler udos choice super 8, den er det 42 milliarder aktive melkesyrebakterier i, ca 40 milliarder mer enn i idoform. Det var legen min som anbefalte super 8 da jeg måtte på en langvarig og sterk antibiotikakur. Anonymkode: 36020...830
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Støtter de andre. Du må på helsekosten for å få sterk nok probiotika. Du bør regne med å bruke det en stund. Udo's Choice Super 8 er fin, men det finnes også sterkere enn den. Jeg gikk på antibiotika nesten i hele fjor, brukte forskjellige probiotika hele tiden, byttet på for å få ulike bakteriestammer. Husker ikke navnet på dem alle, men jeg brukte også noen med over 80 mrd. aktive bakterier pr. tablett. Jeg brukte også flytende type i tillegg. Anonymkode: adf43...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå