Gå til innhold

Kjæreste som ikke får orgasme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann 32år. Kom ut av et langvarig forhold for 3 år siden. Vi hadde det helt topp sexuelt men andre ting stemte ikke. For 2 år siden fant jeg en ny kjæreste som da var 24 år. Vi passer bra sammen men jeg opplever problemer med sexuallivet :(  Min nye kjæreste har aldri fått orgasme hverken alene eller med en mann. I staren tenkte jeg ikke så mye over det men nå begynner det å plage meg. Både hun og jeg har tatt initiativ til sex og vi har hatt mye sex. Nå merker jeg at jeg ikke er like "på" som før. Etter hver akt sliter jeg med tanker om at hun bare gjør det for meg siden hun ikke kommer til orgasme. Vi har snakket en del om det og hun sier hun nyter og ønsker sex, likevel klarer jeg ikke å slippe tanken på at hun bare gjør det for min skyld. 

Andre med erfaring og tanker rundt dette? Hvordan opplever kvinner nytelse uten noengang å komme til mål? 

Anonymkode: ff8ba...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg har aldri fått orgasme med en partner. Vet ikke hvorfor, men liker sex og har fått det ved onani. 

Anonymkode: 2c9fa...d3a

Skrevet

Du får yte en innsats og hjelpe henne da? Ta deg litt tid? 

Anonymkode: b83ab...0d1

Skrevet

Du skal høre på henne og tro på det hun sier du. Jeg er også sånn at jeg ikke får orgasme med menn. Jeg er da like kåt og nyter sexen likevel. Det er vanvittig godt faktisk. Jeg får orgasme når jeg onanerer for meg selv så vet hvordan det er med orgasme. Jeg trenger uansett ikke orgasme med menn. Det er ikke målet for sexen. Jeg har sex for nytelsens skyld, ikke for den jeg har sex med.

Derfor skal ikke du tenke så hardt på dette. Jo mer du klager på dette vil hun føle at hun ikke duger og det vil i allefall ødelegge for dere.

Anonymkode: 3ecfe...97f

Skrevet

Jeg har hatt sex utrolig mange ganger uten å komme. Jeg elsker sex og nyter det veldig. Å få orgasme hver gang er ikke et mål. Kvinner har ikke et "tømme-behov" som menn. Vi nyter sex uten å måtte ha utløsning. 

Jeg får orgasme nesten hver gang jeg har sex nå men det var egentlig først før rundt 30-35 års alderen jeg fikk det slik. I 20-års alderen var det mer sjeldent jeg fikk orgasme under sex. Nøt det læll. 

Anonymkode: 44db7...c83

Skrevet

Hun er såpass ung at det kan hende hun ikke kjenner kroppen sin så godt at hun vet hvordan hun skal få orgasme m en mann.... mange klarer ikke slippe seg helt løs før de blir over 25-30.... men prøv å stimulere klitorisen hennes mens dere har sex 😉

Anonymkode: be1ed...b02

Skrevet

Jeg tenker at hun kanskje er litt ung? Jeg fikk ikke orgasme før nærmere 30 tallet. Da jeg ble mere trygg på meg selv , klarte å slappe av, da kom orgasmene. 

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg var sammen med en gutt, som måtte runke for å gjøre seg ferdig. Ikke noe særlig gøy. Selvtilliten fikk seg en knekk.

Jeg tenker at det ikke er din skyld. Det er mange kvinner som aldri får orgasme. Og kanskje det er med henne , slik det var med meg.. Løsner etterhvert 😊

Anonymkode: 6b016...0d1

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er uansett hennes eget ansvar. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mann 32år. Kom ut av et langvarig forhold for 3 år siden. Vi hadde det helt topp sexuelt men andre ting stemte ikke. For 2 år siden fant jeg en ny kjæreste som da var 24 år. Vi passer bra sammen men jeg opplever problemer med sexuallivet :(  Min nye kjæreste har aldri fått orgasme hverken alene eller med en mann. I staren tenkte jeg ikke så mye over det men nå begynner det å plage meg. Både hun og jeg har tatt initiativ til sex og vi har hatt mye sex. Nå merker jeg at jeg ikke er like "på" som før. Etter hver akt sliter jeg med tanker om at hun bare gjør det for meg siden hun ikke kommer til orgasme. Vi har snakket en del om det og hun sier hun nyter og ønsker sex, likevel klarer jeg ikke å slippe tanken på at hun bare gjør det for min skyld. 

Andre med erfaring og tanker rundt dette? Hvordan opplever kvinner nytelse uten noengang å komme til mål? 

Anonymkode: ff8ba...768

Hva er det med menn og deres fokus på at kvinnen må ha orgasme for å nyte sex?! Jeg kan selv syntes at selve sex akten er bedre en orgasmen (den er jo kanskje bare et "blaff"). Ikke sjeldent møter jeg menn som absolutt skal få meg til å komme, de nekter å tro at sex kan ha en annen misjon en orgasmen 😂 -Gudene vet hvor mye jeg faket, før jeg møtte mannen min, fordi jeg ikke gadd det "maset" 😏 Der (med mannen min) nektet jeg å fake, faktisk...og det tok flere år før han aksepterte at jeg innimellom gjerne kunne ha sex uten å komme, men fortsatt ha det dødsgodt 😋 

...ta noe så "enkelt" som en bj. Jeg elsker å gi det, fy så kåt jeg blir. Og trenger ikke å få noe igjen etterpå. -Jeg gir jo ikke det fordi det er en fysisk nytelse... Så sex må ikke alltid inneholde vaginal/klitoris orgasme for å være godt. 

-og å ikke få orgasme tror jeg er mer vanlig en mange tror, btw.

Anonymkode: 25261...418

Skrevet

Som flerre over her sier, så er hun veldig ung enda, og kjenner nok ikke kroppen sin godt nok. Selv fikk jeg ikke orgasme før jeg var over 30, og da kun ved stimuli av klitoris.
Er 36 nå og får enda ikke orgasme ved samleie, men det er jo godt likevel. 

Du kan jo prøve å hjelpe henne på andre måter enn kun samleie, hvis dette er noe hun vil. Munnsex er jo himmelsk, der mannen bruker tunga/munnen på klitoris.

Jeg får nå lettest orgasme når jeg koser med meg selv i dusjen, og bruker dusjhodet med spylefunksjon på lavt trykk og stimulerer klitoris med trykket fra vannstråla.

Anonymkode: c2a63...84a

Skrevet

Det aller værste er nå menn som stikker inn pikken, jukker frem og tilbake tre-fire ganger, for så å velte seg over og sovne.. 

Heller en som prøver å gi dama orgasmen en sånn en.. 

Anonymkode: dd8e0...1d9

Skrevet

Gjør dere noe for at hun skal få denne orgasmen, da?

Skrevet

Her i huset suser orgasmene etter vi inviterte en klitoris stimulator inn i akten. Ellers må mannen utføre oralsex på meg. Det uroer meg derimot at hun aldri har fått orgasme alene. Kan det hende at hun kun sier det for å ikke såre deg?  Anbefaler å prøve ut litt hjelpemiddler om mulig :) Sex uten orgasmer er helt ok. Foretrekker helt klart å komme jeg også. 

Anonymkode: fd5e2...542

Skrevet

Jeg anbefaler dere å kjøpe en rabbit-vibrator. Jeg har også problemer med å komme helt i mål. Bruker vi den til slutt, så kommer jeg i løpet av få sekunder!!

Anonymkode: 3eb17...19c

Skrevet

Høres jo egentlig bare ut som at hun ikke slipper seg løs i det hele tatt. 

Men sex nytes også uten orgasme! :)

Anonymkode: d66f9...a89

Skrevet

Har ikke prøvd selv, men har hørt at magic wand skal være bra for kvinner som sliter med å få orgasme. Evt prøv en womanizer? Begge kan brukes under samleie. 

Anonymkode: 6b7e1...172

Skrevet

Du skal i alle fall ikke mase mer om dette eller bli helt opphengt i det, for da ødelegger du sexlivet deres!!! 

Jeg nøt sex og ville gjerne ha det, men hadde en kjæreste som til slutt var fullstendig opphengt i min (manglende) orgasme. Det ødela all sexlyst og seksuell selvtillit for oss begge, og vi endte med å gjøre det slutt! Nå har jeg sex med en annen, som er mye mer laidback, og jeg synes det er utrolig deilig og kunne fint hatt sex hver dag.

Hvis dama vil ha sex med deg, så VIL hun! Ikke mas om orgasme! Det kan hun få ta opp selv når hun eventuelt får behov for det. Det er IKKE ditt ansvar!

Anonymkode: 5e23d...c2f

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som deg, som fokuserte voldsomt på at jeg ikke kom (kommer kun alene), og til slutt fikk jeg så "prestasjonsangst" at hele sexlivet gikk fløyten. Jeg ble ikke våt selv om jeg egentlig var kåt, og jeg ble stressa fordi jeg følte som jeg ikke kunne være meg selv når vi hadde sex. Det endte opp med at jeg gjorde det slutt, heldigvis har senere partnere enten ikke spurt (jeg hater spørsmålet  "Kom du?"),  eller de har godtatt at jeg ikke får orgasme og vært fornøyde likevel.

Jeg elsker jo sex, og vet egentlig ikke hvorfor det er sånn, mulig det blir litt som "Death grip" for gutta, at min teknikk er så spesifikk at ingen klarer å kopiere den. 

Anonymkode: bd688...3e8

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en kjæreste som deg, som fokuserte voldsomt på at jeg ikke kom (kommer kun alene), og til slutt fikk jeg så "prestasjonsangst" at hele sexlivet gikk fløyten. Jeg ble ikke våt selv om jeg egentlig var kåt, og jeg ble stressa fordi jeg følte som jeg ikke kunne være meg selv når vi hadde sex. Det endte opp med at jeg gjorde det slutt, heldigvis har senere partnere enten ikke spurt (jeg hater spørsmålet  "Kom du?"),  eller de har godtatt at jeg ikke får orgasme og vært fornøyde likevel.

Jeg elsker jo sex, og vet egentlig ikke hvorfor det er sånn, mulig det blir litt som "Death grip" for gutta, at min teknikk er så spesifikk at ingen klarer å kopiere den. 

Anonymkode: bd688...3e8

Hva er "Death Grip"?

Anonymkode: 3eb17...19c

Skrevet

Dere får se orgasmejakten på FEM 22.30 i kveld, da ;)

Anonymkode: 41b64...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...