Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har to gutter i bhg alder. Av og til så klager de på at det svir og klør i rompa, går ofte flere uker mellom, men skjer igjen med ujevne mellomrom. Oftest er dette etter at de har lagt seg og de får ikke sove. Har lyst og kikket inn i rompa men ikke sett noe mark. Dette er oftest når de ikke er nydusjet så kan jo være at de har rester som klør? De ser ikke skitne ut da. Hjelper alltid om de får litt rompesalve på. Men kveldskløe er jo typisk for barnemark og det er jo utrolig vanlig. Men burde de ikke klødd mer og oftere da? Anonymkode: 1c933...a3f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Du vil se mark. Tynne hvite tråder på ca 1 cm. Evt kan du åpne litt så ser du kjapt om de er der... Ufyselig. Anonymkode: d9014...930
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Vermox. Veldig effektivt, veldig billig og har banansmak. Ethvert medisinskap hos småbarnsfamilier MÅ ha Vermox! Anonymkode: d7e68...5fc
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vermox. Veldig effektivt, veldig billig og har banansmak. Ethvert medisinskap hos småbarnsfamilier MÅ ha Vermox! Anonymkode: d7e68...5fc Ja, men er vel ingen vits å ta det om det ikke er mark? Burde ikke kløen vedvare? Ikke bare en kveld i ny og ne? Anonymkode: 1c933...a3f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Ta den kuren. Man trenger ikke vente for å se markene, så klare symptomer er nok. (Er SÅ lei av folk rundt meg som ikke tar barnemark seriøst, da er det ingen vits at vi tar kur og vasker klær og styrer når vi blir smittet like fort igjen) Anonymkode: c0725...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå