Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg dater en fyr og vi har det fint sammen. Vi er ikke sammen men gjør ting sammen. Snart skal begge to pluss en stor mengde andre mennesker på en greie en uke. i går fikk jeg vite at han skal dele rom med ei annen jente. De er vist bare venner og hun er Eksen til kompisen hans. Etter at det ble slutt mellom kompisen og hun så har hun vist ingen venner igjen. Han klarte ikke å si nei til henne når hun spurte han for noen uker siden. Jeg trodde han skulle dele rom med kompisen. Han sier at de kun er venner men kjenner at det stikker litt likevel. Selvsaht kan man være venner med det andre kjønn uten sex men hun har tidligere sagt at hun skulle prøve å få han til å hevne seg på Eksen eller noe slikt. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget annet enn å bare lufte tankene litt. Han har ikke spurt meg om vi skulle dele rom på turen så jeg deler med ei annen venninne. Anonymkode: 031e7...3a0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Jeg er ganske åpen, men jeg ville stusset på dette. Hadde ikke hatt noen god følelse rundt det, jeg heller. Jeg hadde nok tolket det dithen at han ikke var veldig interessert i meg. Dere har datet en stund, da ville det vel vært naturlig at dere to delte rom. Men der har du like stort ansvar som han til å foreslå det. Mulig han bare er en snill og litt naiv type som prøver å gjøre alle tillags, men jeg synes det er pussig. Spesielt om eksen til kompisen har sagt at hun vil at han du dater skal hevne seg på kompisen. Da høres ikke hun særlig stabil ut, og da burde han være så fornuftig at han forstår at det at han deler rom med henne kan bli brukt av henne, kan ødelegge hans vennskap med kompisen. Jeg er skeptisk til hele greia, både han og hun på samme rom og du og han som par... Anonymkode: 3beb5...c7f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Du og en fyr du dater skal reise til en greie og han skal dele rom med en annen en deg??? Det hørtes bare rart ut. Ikke særlig seriøst mellom dere? Anonymkode: 434d6...a94
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ganske åpen, men jeg ville stusset på dette. Hadde ikke hatt noen god følelse rundt det, jeg heller. Jeg hadde nok tolket det dithen at han ikke var veldig interessert i meg. Dere har datet en stund, da ville det vel vært naturlig at dere to delte rom. Men der har du like stort ansvar som han til å foreslå det. Mulig han bare er en snill og litt naiv type som prøver å gjøre alle tillags, men jeg synes det er pussig. Spesielt om eksen til kompisen har sagt at hun vil at han du dater skal hevne seg på kompisen. Da høres ikke hun særlig stabil ut, og da burde han være så fornuftig at han forstår at det at han deler rom med henne kan bli brukt av henne, kan ødelegge hans vennskap med kompisen. Jeg er skeptisk til hele greia, både han og hun på samme rom og du og han som par... Anonymkode: 3beb5...c7f Grunnen til at jeg ikke foreslo det er fordi jeg trodde han og kompisen skulle dele rom, som alltid på slike ting. Vi har jo snakka om dette en stund, tulla med han for noen uker siden at kanskje jeg skulle komme på rommet hans. Da sa han bare at det ble vanskelig for han ikke var alene på rommet. Først i går fikk jeg melding av han at han skal dele rom med denne jenta og ikke kompisen. Kompisen skal på den greia også. Jeg skrev til han at hadde jeg vist at de skulle dele rom hadde det ikke blitt noe mer mellom meg og han og da svarte han bare at de er venner og kun venner. At eneste grunnen til at han sa ja var fordi han så synd på henne og at oppholdet ble billigere. Han sa han ikke var interessert i henne som noe annet enn venner. Men likevel så har jeg en uggen følelse Anonymkode: 031e7...3a0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grunnen til at jeg ikke foreslo det er fordi jeg trodde han og kompisen skulle dele rom, som alltid på slike ting. Vi har jo snakka om dette en stund, tulla med han for noen uker siden at kanskje jeg skulle komme på rommet hans. Da sa han bare at det ble vanskelig for han ikke var alene på rommet. Først i går fikk jeg melding av han at han skal dele rom med denne jenta og ikke kompisen. Kompisen skal på den greia også. Jeg skrev til han at hadde jeg vist at de skulle dele rom hadde det ikke blitt noe mer mellom meg og han og da svarte han bare at de er venner og kun venner. At eneste grunnen til at han sa ja var fordi han så synd på henne og at oppholdet ble billigere. Han sa han ikke var interessert i henne som noe annet enn venner. Men likevel så har jeg en uggen følelse Anonymkode: 031e7...3a0 Han høres jo bare veldig, veldig veik ut. Det kommer bare til å skape problemer. Kutt han ut først som sist. Anonymkode: 434d6...a94
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han høres jo bare veldig, veldig veik ut. Det kommer bare til å skape problemer. Kutt han ut først som sist. Anonymkode: 434d6...a94 Ikke så enkelt for vi har mye med hverandre å gjøre i hverdagen i tillegg til denne uka. Men får se. men usikker på hvorfor han først nevnte det i går og ikke før. Og jeg har bare møtt henne en gang og likte henne ikke Anonymkode: 031e7...3a0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du og en fyr du dater skal reise til en greie og han skal dele rom med en annen en deg??? Det hørtes bare rart ut. Ikke særlig seriøst mellom dere? Anonymkode: 434d6...a94 Ja vi dater, er ikke sammen. dette er en årlig greie og vi er ganske mange mennesker der. Anonymkode: 031e7...3a0
Evablaum Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Har du hatt sex med mannen? Eller er dette noe kristent opplegg og dere venter med sex til etter ekteskapet?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 37 minutter siden, Evablaum skrev: Har du hatt sex med mannen? Eller er dette noe kristent opplegg og dere venter med sex til etter ekteskapet? Vi har hatt sex ja Anonymkode: 031e7...3a0
Evablaum Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt sex ja Anonymkode: 031e7...3a0 Da hadde jeg ikke giddet mer.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #11 Skrevet 17. juli 2017 Dere dater, dere har sex. Han har visst en stund at han skulle dele rom med denne andre dama uten å si noe til deg før nå. Jeg tror ikke han er interessert i noe som helst mer enn sex av deg. Dropp ham først som sist. Han tar ikke hensyn til dine følelser, og en mann som var interessert i noe mer ville IKKE ha valgt å dele rom med en annen dame. Han er ikke interessert nok i deg, ikke annet enn for sex i hvert fall. Han har deg som en venn han har sex med, noe mer er han ikke interessert i. Det er bedre for deg at du innser det nå. Dra til det dere skal på, ha det morsomt sammen med venninnen din og flørt med andre og ha det morsomt. Du skylder ham ikke noe! Anonymkode: 3beb5...c7f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 41 minutter siden, Evablaum skrev: Da hadde jeg ikke giddet mer. Men tenkte å se / høre hvordan det blir på turen. Hun prater såpass så regner med at hun sier noe hvis de roter / har sex Anonymkode: 031e7...3a0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #13 Skrevet 17. juli 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere dater, dere har sex. Han har visst en stund at han skulle dele rom med denne andre dama uten å si noe til deg før nå. Jeg tror ikke han er interessert i noe som helst mer enn sex av deg. Dropp ham først som sist. Han tar ikke hensyn til dine følelser, og en mann som var interessert i noe mer ville IKKE ha valgt å dele rom med en annen dame. Han er ikke interessert nok i deg, ikke annet enn for sex i hvert fall. Han har deg som en venn han har sex med, noe mer er han ikke interessert i. Det er bedre for deg at du innser det nå. Dra til det dere skal på, ha det morsomt sammen med venninnen din og flørt med andre og ha det morsomt. Du skylder ham ikke noe! Anonymkode: 3beb5...c7f Vet jeg ikke skyller han noe men han var klar på at de kun var venner. Ønsker å tro han men likevel skal ikke ha sex med han uansett nå på en stund hvert fall Anonymkode: 031e7...3a0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Skrevet 17. juli 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet jeg ikke skyller han noe men han var klar på at de kun var venner. Ønsker å tro han men likevel skal ikke ha sex med han uansett nå på en stund hvert fall Anonymkode: 031e7...3a0 Du skal bare vente og se hvordan det går på turen og tror at du vil finne ut av det om de har sex... huff, det tror jeg ikke er noen god løsning for deg, men du ønsker jo å tro ham og ser bort fra fakta. Han ville ikke dele rom med deg, han valgte å dele rom med henne. Dette gjør han til tross for at han vet at hun ønsker han skal hevne seg på kompisen for å ha dumpet henne - det er ikke stabilt av henne, og det er veldig, veldig, veldig merkelig at han gjør det når han vet hvilke tanker hun har. I tillegg har han lenge valgt å ikke fortelle deg at han skulle dele rom med henne. Om han likevel skulle ønske noe mer seriøst med deg så har han en så pussig måte å vise det på at jeg ikke hadde greid å stole på ham. Dere dater, dere har sex - men sammen er dere ikke. Dere skal på tur, men han velger å dele rom med en annen dame og unnlater å fortelle dette til deg inntil han er helt nødt - dvs. han valgte å ikke dele rom med deg, som han dater og har sex med, uten tanke på hva du vil føle ang. det. Høres ikke ut som en mann som bryr seg veldig. Han gjør som han vil på det dere skal på - gjør det samme, ha det morsomt, unngå ham, flørt med andre og risiker å møte en som er mer seriøst interessert i deg. Anonymkode: 3beb5...c7f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #15 Skrevet 17. juli 2017 Han er tydeligvis ikke superinteressert i deg. Jeg hadde faktisk ikke giddet noe mer med denne fyren. Anonymkode: 1585b...a8b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 Jeg hadde blitt dritsur og entet laget spetakkel eller droppet fyren. Anonymkode: 0cf91...287
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #17 Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men tenkte å se / høre hvordan det blir på turen. Hun prater såpass så regner med at hun sier noe hvis de roter / har sex Anonymkode: 031e7...3a0 Du er bare opptatt av om de har sex? Du bryr deg ikke om at han driter i følelsene dine??? Anonymkode: 434d6...a94
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 Jeg mener ikke å være frekk, men det høres ut som noe greier fra vgs . Uff. Slitsomt med drama. Jeg er ihvertfall for gammel for sånt ( 33 år ) Anonymkode: 31473...68d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #19 Skrevet 18. juli 2017 Enig med hun over, dette høres veldig barnslig ut. Hvor gamle er dere? Alt for mye drama for min smak. Jeg er helt enig med dem som skriver at enten er han en tøffel, eller så er han ikke interessert. Begge er 100 % turnoff for min del. Jeg synes du skal stå opp for deg selv og ikke finne deg i dette, hi! Anonymkode: 91f4a...1c6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #20 Skrevet 11. august 2017 Da har vi vært på den tingen. han satt på med henne opp ditt vi skulle. Hele turen snappa han til meg. det viste seg allerede første natta at hun var ute etter han, hun hadde prøvd å ha seg med han den første kvelden. det han gjorde var å pakke sammen tingene sine og ta et annet rom sammen med en kompis, han kjørte med kompisen hjem. Vi har ikke truffet hverandre siden vi kom hjem men skal møtes til uka. Anonymkode: 031e7...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #21 Skrevet 11. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har vi vært på den tingen. han satt på med henne opp ditt vi skulle. Hele turen snappa han til meg. det viste seg allerede første natta at hun var ute etter han, hun hadde prøvd å ha seg med han den første kvelden. det han gjorde var å pakke sammen tingene sine og ta et annet rom sammen med en kompis, han kjørte med kompisen hjem. Vi har ikke truffet hverandre siden vi kom hjem men skal møtes til uka. Anonymkode: 031e7...3a0 Akkurat ja, som forventet. Han der multidateren hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på. Når du er og dater en dame aktivt, så spør du henne og ikke en annen dame, som ikke en gang er hans venninne, om å dele et rom når dere skal på samme arrangement. Jeg kjøper heller ikke den at han ikke merket at hun var interessert i ham, og at hun bare overfalte ham på rommet etter leggetid. Han valgte å sitte på med henne, og burde ha merket om hun var interessert. Neida, fyren høres ut som player, så jeg hadde gitt ham fra meg til denne andre interesserte. Så får heller hun slite med at han vurderer å date flere samtidig. Anonymkode: 03af2...5cd
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #22 Skrevet 11. august 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat ja, som forventet. Han der multidateren hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på. Når du er og dater en dame aktivt, så spør du henne og ikke en annen dame, som ikke en gang er hans venninne, om å dele et rom når dere skal på samme arrangement. Jeg kjøper heller ikke den at han ikke merket at hun var interessert i ham, og at hun bare overfalte ham på rommet etter leggetid. Han valgte å sitte på med henne, og burde ha merket om hun var interessert. Neida, fyren høres ut som player, så jeg hadde gitt ham fra meg til denne andre interesserte. Så får heller hun slite med at han vurderer å date flere samtidig. Anonymkode: 03af2...5cd Jeg er enig med deg. Selvfølgelig mulig at denne mannen er så godtroende/naiv/blind at han trodde den andre dama ikke var interessert i ham. Men det spiller ingen rolle. Det som spiller en rolle er at han velger å dele rom med en annen selv om han datet HI. Og ikke bare det, han valgte også å kjøre sammen med den andre, ikke Hi, ikke kompisene, på vei til dette stedet. Hi, tenk deg godt om om du egentlig ønsker å gå videre med en sånn mann. Han er tydeligvis ikke spesielt godt utrustet når det kommer til sosiale koder, i hvert fall ikke når det kommer til forhold. I tillegg virker han å være en mann som altfor lett lar seg lede av andre og dermed ikke har ryggrad til å gjøre det rette for den han påstår å være glad i. Og til slutt så virker han å mangle en avgjørende empatiske evner når han ikke forstod hva han gjorde mot deg da han valgte å bestille rom med en annen dame, kjøre med en annen dame. Dette er en mann som ikke forstår at HAN ødelegger de forholdene han har til andre, og jeg er rimelig sikker på at han kommer til å gi deg en forklaring på at dette er den andre damas feil. Ikke en mann som lover godt for fremtiden sammen med ham. Du må huske på at det han viser deg nå, det er det han viser deg når han vil vise seg frem fra det beste for at du skal ønske deg ham. Når han tror han er sikker på deg trenger han ikke lenger prøve å vise seg frem fra sine beste side - tenk deg hvordan livet ditt blir da... Anonymkode: 3beb5...c7f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #23 Skrevet 11. august 2017 Nei å nei for noe tull ! Aldri i livet ! Anonymkode: a4390...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå